Summer sale (verkoop&ruilen) | H&M, PRIMARK, BERSHKA & more UPDATED

, 1x gedragen richtprijs: 10 euro

Short (nep leer): 3suissescollection, maat 38, was te groot dus niet gedragen richtprijs: 7,50

Short: H&M, maat 40, weinig gedragen richtprijs 5 euro

-----------------------------------------------------
Shirt: H&M, maat M, gedragen maar in goede staat richtprijs 5 euro

------------------------------------------------------
Maxidress: H&M, maat 34 weinig gedragen, niet echt mijn ding… richtprijs 10 euro

up

Je mag altijd lager bieden dan richtprijzen! Ik ben bereid tot een leuk bedrag te komen :slightly_smiling_face:

[size=11px]maat L[size=11px]richtprijs 10 euro

Hoe valt dit jurkje? Zit er stretch in?

[size=8pt]Het is een lekker los jurkje, vooral niet strak. Fijn voor dit warme weer!

Ik vind je eerste jurkje erg leuk, maar het is helaas niet mijn maat.
Ook de jumpsuit vind ik super leuk, maar die heb ik zelf al gepast bij primark en hij stond me niet mooi:-(

Probleem met de jumpsuit had ik dus ook, misschien had ik ook maatje groter moeten kopen… hij zit te strak. Impuls aankoop, erg jammer!

Dress: Bershka, maat L, nieuw met aangehecht kaartje richtprijs 10 euro

Ik bied 5 euro

Deze maat was bij mij te wijd, voelde me heel erg slobberig haha,
maat kleiner zat helaas te strak en maat ertussen in, was er dus niet :hammer:

Shitty maten soms bij primark, maar ach voor die prijzen.

Dress: H&M, maat XS, 1x gedragen

Wat is precies de kleur van dit jurkje? Glanst hij heel erg, zoals op de foto, of lijkt dat zo? En wat is het materiaal? Wil je me hierover noten? :slightly_smiling_face:

True!

Succes met je verkoop :slight_smile:

Gedaan!

voor 7,50 exc verzendkosten is die voor jou. Hij is nog nieuw & voor 25,99 gekocht.

Zou je misschien dat jurkje dan willen ruilen? :slightly_smiling_face:

Heb even gekeken tussen je spulletjes maar zit niet echt iets tussen wat mijn smaak is. Sorry!

upje :flushed:

Dat eerste jurkje, hoe valt die? Want ik zie dat de rest van je kleren allemaal M of 38 is… valt die groter dan XS?

Nee valt echt als een xs/s, die maat had ik twee jaar geleden… Haha

ahwww okee