Summer Love

Dit verhaal gaat over drie beste vriendinnen.
Mirthe, Kristy en Daisy
Ze kennen elkaar nog maar een paar jaar,
Maar zo voelt het niet.
Ze vertellen elkaar echt alles,
ze staan altijd voor elkaar klaar.
Samen huilen, samen lachen.

?

?

?

?

http://i432.photobucket.com/albums/qq49/sassy-girl23/1472.jpg

^ dat kan je beter in de beginpost zetten.

[fgcolor=#B000B3]Mirthe pov
Het was mooi weer en dus gingen Kristy, Daisy en ik naar het strand. Het water was nog best koud en dus besloten we maar te gaan zonnen.
Er kwam een groepje jongens langs die begonnen te lachen. Toen ze verder waren gelopen zei Kristy: ‘Die waren niet lelijk, jammer dat ik al een vriendje heb.’ ‘Beter, dan maken wij meer kans hè Mirthe?’ zei Daisy met een glimlach. &#8216Zeker.’ Antwoordde ik terug.
Hetzelfde groepje jongens kwam weer langslopen. Ze begonnen zo hard te praten dat we ze konden verstaan. ‘David, jij vindt dus die donkerbruine leuk? ’ zei een van de jongens. ‘Houd je bek’ zei David met een rood gezicht. David was best lang, 1.85 meter schatte ik. Hij had bruin haar en een Justin Bieber kapsel alleen net iets langer dan Justin Bieber het had. Hij had donkerblauwe ogen en had op dit moment en behoorlijk rood hoofd.
Toen ze weer door waren gelopen zei Kristy: ‘Hij had het zeker weten over jou, Mirthe!’ ‘Nee man,’ zei ik terwijl ik begon te blozen. ‘Wel man! Jij hebt donkerbruin haar.’ zei Daisy met een big smile. Ik merkte dat ik nog meer begon te blozen, omdat ik eigenlijk wel wist dat ze gelijk hadden. Gelukkig was die David echt knap.
Toen opeens de zelfde jongens weer aan kwamen zetten alleen waren ze nu met zijn tweeën. Ze hadden beide een badlaken om hun nek en David had een strandtas in zijn hand. ‘Mogen we erbij komen liggen?’ vroeg David verlegen. Voor we het door hadden, had de onbekende jongen zijn badlaken al tegenover Daisy neergelegd. ‘Natuurlijk,’ zei Kristy toch maar als een bevestiging. Toen legde ook David zijn handdoek naast de onbekende jongen en tegenover mij en Kirsty. ‘Ik heet David en dit is mijn vriend Jake.’ Terwijl David dat zei gaf hij Jake een klap op zijn rug. ‘Waar was dat nou weer voor nodig?’ vroeg Jake met een verontwaardigt gezicht. Daisy vond dit blijkbaar grappig en begon verlegen te lachen. Iedereen lag dubbel, zelfs Jake moest lachen.[/fgcolor]

hmm… ben benieuwd hoe je verder schrijft (:

zijn er nog niet genoeg van die random-zomervakantie verhalen?

dus gingen ik, Kristy en Daisy… Het is niet netjes om jezelf als eerste te noemen, zo zul je dat ook nooit in verhalen zien staan.

‘Beter, dan maken wij meer kans hè Mirthe?’ zei Daisy met een glimlach. ‘Vast en zeker.’ Antwoordde ik terug.

In de eerste zin heb je het goed gedaan, maar de tweede zin moet; zeker,’ antwoordde ik terug.

‘Nee man.’ zei ik terwijl ik begon te blozen. Dus, geen punt maar een komma, wel een kleine letter erachter.

bedankt voor de feedback
Het onderwerp is inderdaad al veel gebruikt
maar ik hoop het verhaal heel eigen te maken
en dus niet het gebruikelijke

‘Natuurlijk.’ Zei Kristy toch maar als een bevestiging.

Dan moet je die zin ook veranderen hé. xD

ben benieuwd

[fgcolor=#B000B3]Mirthe pov
Jake had donker blond haar en ongeveer het zelfde kapsel als David. Hij was ongeveer 1.75 meter. Hij had bruine ogen en had een klein beetje een sixpack. Daisy vond hem duidelijk leuk, ze lachte om al zijn grappen en keek hem heel schattig naar hem. Ook David en ik hadden duidelijk een klik.
Toen het al best laat werd en we een heel gesprek over koetjes en kalfjes hadden, moesten wij gaan. De jongens vonden dat duidelijk jammer en vroegen onze mobiele nummers. We hadden alle drie een black berry en dus konden we met elkaar op whatsapp. Helaas hadden David en Jake geen Black berry. David had een iPhone en Jake had een oud goedkoop mobieltje omdat hij pas zijn mobiel had verloren.
We hadden afgesproken om morgen weer naar het strand te gaan en elkaar daar weer te ontmoeten. Nog voor dat we net 5 minuten weg waren kreeg Daisy al een sms’je toen ze het las begon ze meteen te blozen. 'Laat me raden Jake zeker.'zei ik met een glimlach.‘Wat schrijft hij?’ vroeg Kristy nieuwsgierig. ‘Niks bijzonders,’ zei Daisy geheimzinnig. 'Vertel!´ schreeuwde ik. 'Nee niet als jullie zo doen!’ antwoordde Daisy. ´Oké, we houden al op´ zei Kristy. ‘It’s like I already know you for so long love Jake.’ ‘Aah!’ zongen Kristy en ik in koor, 'I know’ zei Daisy met een verlieft stemmetje.
Gelukkig zouden we gaan logeren bij mij en konden Daisy en ik alles kwijt over David en Jake. Daisy herinnerde zich nog alles over wat Jake gezegd had, ook ik herinnerde ook best veel van mijn gesprek met David.[/fgcolor]

Hoe vinden jullie deze kleine stukjes tot nu toe?