Summer Experience

Haha, wie is hier heen geweest :’)?
Zoja, wie vond het léúk xd?
Na 2 uur zijn mijn vriendin en ik weer naar huis gegaan omdat er gewoon niets te beleven was.
Ik heb ‘n make-over laten doen voor m’n gezicht en ik zie er niet uuuuit :’) Maar wel supergrappig om zo door Utrecht te lopen, terwijl iedereen je aanstaart

Wat is dat dan?

@MYDECEMBER;
Was in Utrecht in de jaarbeursgeval :’). En daar kon je gamen, alle sporten doen, modellen gebeuren was er en je kon dr shoppen enzovoort. Klinkt allemaal leuk. Maar dr was bijna niets :’)

Ben ik heel raar als ik het niet ken?

Nee, want ik had er ook nog noooit van gehoord. Ik had kaarten gewonnen bij mijn folderwijk.

Ja dude. Ik was geweest (had kaartjes gewonnen) maar ik vond er geen zak aan. En het waren bijna allemaal 12jarige meisjes op van die 12cm hakken die model wouden worden.

Ja, dat was vetzielig voor die artiesten. Bij eentje stond er hélemaal niemand. ik had echt de neiging om dat podium op te rennen en ‘m te omhelzen :’)

Haha, ja. Het was ook allemaal zo van: ‘ja en er zijn weinig mensen maar LAAT JE HOREN!!!’ en dan hoorde je echt heel dood geklap :’)

Ik ben na 2 uur weggeweest xd. Nadat ik superlang had moeten wachten bij die nagels + make over zooi. En toen zijn we nog 2 rondjes gelopen en maar weggegaan. Je zag idd alleen maar van die meiden met zuuuuulke hakken :’)

Alright, dit topic maakt dingen duidelijk voor me :’)