(sullig maar) Hoe pimp je je agenda?

hoi,
jah dat weet ik dus niet. plakken jullie gewoon leuke plaatjes over de hele agenda met pritt?
want ik wil niet zo’n xtreem dure agenda nemen en dan pimpen, maar ik hoor dat iedereen zeggen en weet niet helemaal hoe ik het moet aanpakken:blush:

dankuu!!

Ik zoek zelf altijd leuke plaatjes, bijv. op www.weheartitcom en dan gewoon uitknippen en plakken.
In mijn agenda zitten hoesjes en daar kan je bijv. foto’s indoen. Gewoon aflaten drukken bij hema, kruidvat o.i.d. is wel het mooiste.

Zelf houdt ik niet van een té drukke agenda, omdat ik nogal van rust houdt maar ik hou ook wel van wat leuke dingetjes tussendoor :-).

zelfde als hierboven

zelfde als Lienxx,
print foto’s van je familie, vrienden of gewoon van vakantie en zoek leuke plaatjes op internet.
als je er een hebt met een soort inschuif mapje aan de voorkant, kan je dingen op een wit papiertje [of wat voor kleur dan ook] en er strikjes of iets op plakken :grinning:!

http://i272.photobucket.com/albums/jj163/zigos/xzibit.jpg

Xzibit denkt er even over na…

ok bedankt… ik ga denk ik een standaard-coole agenda nemenXD.
maar plakken jullie het er met pritt gewoon op ofzoXD?

lk heb dit jaar mijn agenda ook gepimpt, het is niet heel moeiijk.
Ik heb het vooral met plakband gedaan :slightly_smiling_face: blijft bij mij toch beter zitten. :wink:
Je kunt gewoon uit leuke tijdschriften plaatjes eruit knippen (heb ik ook gedaan) en dan kun je ervoor kiezen, druk of meer rustig. Ik heb zelf vrij druk want dat vind ik wel leuk uitzien. :wink:
succes!

Oeh i love agenda pimpen.
Ik en mijn ex beste vriendin deden dat altijd avonden lang.

-Laat je vriendinnen er leuke dingen inschrijven.
-Print plaatjes uit en plak ze erin (plakband ook leuk om helemaal erover te doen)
-Koop gekleurd plakband en maak zo een hele pagina vol met een leuke plaatje erop.
-Leuke zinnetjes/gedichtjes enz erin schrijven
-Met kleurtjes werken (van die stabilo pennen gebruik ik altijd)
-Er gewoon altijd inschrijven wat je gaat doen enz (bij mij staat er nooit hw in xD)

Hebben jullie ook foto’s van je agenda’s?