Suits (Amerikaanse TV-serie)

‘Suits’ is een Amerikaanse tv-serie met in de hoofdrollen Gabriel Macht (Harvey Specter) en Patrick J. Adams (Mike Ross). In de serie belandt Mike, terwijl hij aan het vluchten is voor een paar drugshandelaars bij een sollicitatie van het advocatenbureau waar Harvey werkt.

Harvey ziet wel iets in hem en geeft hem een job als zijn assistent-advocaat. Er is echter één probleem: de advocatenfirma neemt enkel Harvard-graduates aan. Vanaf daar komen Mike en Harvey in ingewikkelde situaties terecht om te verbergen dat Mike nooit aan Harvard heeft gestudeerd, terwijl ze talloze spannende rechtszaken oplossen, met de nodige humor.

http://i4.fc-img.com/fc03img/Comcast_CIM_Prod_Fancast_Image/6/204/1339072817159_suits_s2_vod_keyart_2x1_Overlay_590_295.jpg

Zijn er nog mensen die het online kijken? :slightly_smiling_face:

http://static.tumblr.com/56fijiv/SD0lpbmzy/suits.gif

Het klinkt wel leuk, ik zal het van de vakantie eens bekijken. :slightly_smiling_face:

Topic van dik een jaar geleden maargoed. Ben net aan deze serie begonnen en ben nu op de helft van seizoen 2. Het leek me eerst een beetje saai en zo csi achtig, dat het alleen maar gaat over zaken oplossen gaat, maar het is echt leuk. Ik moet elke aflevering hardop lachen :’) En Gabriel Macht, omnomnom.

Ik heb de eerste twee afleveringen gezien en ik vind het wel een leuke serie!

Up voor dit topic!
Klopt het dat afleveringen 11 en 12 van seizoen 1 herhalingen zijn van eerdere afleveringen? Of kan ik gewoon geen goede links vinden? Op Wikipedia staat namelijk dat seizoen 1 12 afleveringen heeft, maar ik kan nergens de 11e en 12e aflevering vinden.

Oke laat maar, ik heb het al gevonden haha.

Hoe kan het dat dit topic zo dood is
Ik ben nu bezig met seizoen 1 en ik vind het nu al geweldig

Een tip voor iedereen: zo gauw je een seizoen hebt gehad, de bloopers gaan kijken. De cast is gewoon geweldig en de bloopers zijn echt supervet.

Verder is de serie gewoon een grote aanrader.

*tovert leven tevoorschijn*

haha ja dat had ik ook. en nu alweer seiozne 4 w00t

EXACTLY

Ik ben zo verliefd op Donna jongens! Zij is toch fantastisch haha.

LOVE HER! <3 haha. Nouu ik vind die Amy toch stom. Ze probeert t karakter van Donna te hebben, maar dat gaat haar gewoon niet lukken…

UP, meer mensen die dit kijken? Ben nu bij seizoen 4 afl 1, ik dacht eerst dat het echt saai zou zijn. Maar er zit zoveel humor in en goede verhaallijnen. Ik ging bijvoorbeeld echt helemaal stuk bij die mocktrial om een kat :'D

Donna is echt geweldig ja! Ik ship haar ook met harvey, ik weet ook niet wat ik van SPOILER ALERT EIND SEIZOEN 3 harvey&scottie moet vinden.

Geweldige serie! weet iemand wanneer het weer begint, ik kijk het altijd via internet namelijk:)

Sorry dat ik deze up, maar heb net het vierde seizoen afgekeken. Kan echt niet wachten tot het nieuwe seizoen, vond het maar een kuteinde :frowning_face:

Ik kan ook niet wachten tot het volgende seizoen :upside_down_face: