Suikerwaxen!

Harsen jullie wel eens door middel van suikerwax?
Helpt het goed, hoelang blijven haren bij jullie weg etc?

En ja, hier is een topic over, maar die is uit 2009, en als je die upt gaan mensen ook zeuren :’)

Geprobeerd, één mislukking… Echt je gaat er alleen maar van plakken en je haren gaan dus niet weg…

In het begin gaat het wel gewoon weg met de wortel enzomaar het groeit opzich best wel snel terug 1 week bij mij

Dit dus :stuck_out_tongue:

Bij mij ging het wel goed hoor. Ik heb het een hele tijd voor m’n oksels gebruikt, maar ben inmiddels overgestapt op een epileermachine.

De inhoud is heel precies. Ik ging het vanmiddag maken met het filmpje van beautygloss maar ik heb hem te lang laten staan op het vuur en nu is die dus vet hard en plakkerig… Je moet het echt heel precies doen anders wordt het een groot drama.

Bij mij ging het perfect. Toen ik het 2 jaar terug deed. Je moet het heel precies doen.

ik heb het vorig jaar gedaan en dat ging prima. ik deed het overigens wel op de warme manier, omdat de koude manier niet werkte.

Dat soort dingen lukken nooit bij mij.

Net als dat glycerine spul voor je neus, ik begin heel enthousiast en het eindigt in een grote teleurstelling :stuck_out_tongue:

Hmm, ik wil het wel proberen maar ik heb zo het idee dat het vast ook fout gaat bij mij. :’)

Ik heb de koude manier geprobeerd, alles zag eruit zoals het hoorde maar het was nog veel te plakkerig, ik stop hem nog een nachtje in de koelkast, probeer het morgen nog een keer en anders op de warme manier!

ik ga het morgenavond proberen :grinning:

Ik deed het wel een tijdje.
Totdat ik het perongeluk te snel deed en nu een mega litteken heb al 1,5 jaar…

Oei! :astonished:
ON:
Nee nog nooit gedaan. Ik gebruik altijd té scherpe mesjes (":

Shit haha, ik kon er nog wel een bal van rollen maar zodra ik hen over mijn been deed ging het er niet rats in een keer af en moest ik het helemaal eraf wassen met water haha. Weet iemand wat je fout doet als het echt te plakkerig is? Misschien dat ik vanavond de warme methode nog ga proberen.

Up!

Weet iemand een (Turks?) winkeltje in Groningen waar ik suikerwax kan kopen?
Heb het al 3x gemaakt maar het lukt me niet perfect.

Ik heb het een paar jaar geleden een keer gedaan. Het was een beetje te warm en me been dus verbrand.

Bij mij werkte het totaal niet het enige wat ik eraan overhield was overal suiker en plakkerigheid. :’)

Bij mij brandde het steeds aan en dan werkt het dus niet meer :’)