Suggesties schooltassen?

Bij een abbonement op cosmopolitan krijg je nu een gratis cowboysbag, heb ik vandaag besteld voor school

Thanks voor de tip! Maar ik mag waarschijnlijk niet nog een abonnement op een magazine hebben, haha.

Ik heb een weekendtas van de accessorize gekocht.
Het is wel wat groot maar erg handig als je veel moet meenemen :slightly_smiling_face:

Past er in die tas een 13" laptop? Daar twijfel ik over…

Hoeveel boeken neem je mee? Want ik neem alleen mijn schriften mee en dan kan je ook gewoon een leuke handtas kopen.

Van de cowboysbag hebben ze ook verschillende maten dus dat ligt er maar aan, maar in de grote moet er zeker een laptop in kunnen. Bij mij op school hebben er ook verschillende meisjes een cowboysbag dus dat moet lukken.

Ik heb een Longchamp Le Pliage maat L gekocht, zoiets zou ook kunnen!
De tas kost rond de 80 euro dacht ik.

Ik heb gisteren een cowboysbag gekocht, zeg maar de maat die de meeste mensen hebben, en daar past mijn laptop van 15" met gemak in.

Ik heb een tas, best stevig, uit een vaag winkeltje met heel veel schoenen en tassen enzo

Ik heb twee tassen, een Eastpack die ik in de eerste week ga gebruiken om mijn boeken op school te krijgen en een vintage achtige tas voor mijn schriften enzo.

Herschel Supply!

Mijn Eastpak neem ik mee als ik veel nodig heb op school, maar anders neem ik gewoon een handtas mee van normale grootte, waar makkelijk een paar readers en collegeblokken in passen.