Suggerdaddy

Heeft iemand ervaringen met een suggerdaddy? :flushed:

Het is sugar daddy

Wat is in godsnaam nou weer een sugar daddy?

~google~

Een oudere man met geld waar je mee afspreekt en vaak seks mee hebt en in ruil daarvoor betaalt hij dingen voor je en geeft je cadeautjes.

@TS: Wel ervaring met iets oudere mannen (6-8 jaar) met een goede baan en geld, maar totaal niet op deze manier :’) En ook niet met deze instelling :’)

Op zich, ik snap ergens wel dat meiden dat doen en zou er ook niemand om veroordelen. Vraag is meer of jij je er echt goed bij voelt.

Dit. Van wat ik voor verhalen lees hebben die meiden trouwens vaak geen seks maar is het puur voor het gezelschap. Zou me er alsnog niet prettig bij voelen maar goed.

Ja idk ligt aan het soort sugar daddy denk ik??

Ik heb het een tijdje gedaan/geprobeerd. Ik zat op zo’n speciale site, en deed het vooral voor het studiegeld. Uiteindelijk 2x afgesproken met een man. Ik weigerde seks en gaf dit op mijn profiel aan, en dat knapt toch veel mannen af merkte ik. De man met wie ik de eerste ‘‘date’’ heb gehad was erg gezellig, maar hij zocht gezelschap voor zijn zakenreisjes naar het buitenland. k zag dit niet zitten, want ik zou niet weten hoe ik zoiets moet uitleggen aan mijn omgeving, en ik wantrouw mensen te veel om zomaar even met iemand op een zakenreisje te gaan. De tweede date werd me veel te klef en handtastelijk in het restaurant, ondanks dat hij wist dat ik dit niet wou.

Laat ik het zo zeggen;

• De site’s zeggen dat seks geen rol speelt, maar het heeft zeker wel invloed op het aantal reacties als je dit niet wilt.
  • Het klinkt alsof je er altijd geld voor krijgt, maar dit is absoluut niet zo. Sommige mannen gaan een dagje te winkelen, en betalen je spullen. Alsnog super chill, maar verwacht niet zomaar gouden bergen.
  • Ik merkte dat er toch wel heel veel mannen waren die weekendjes weg wouden, intimiteit, een nachtje hotel, etc. Ik koos ervoor om dit niet te doen, want dat ging tegen mijn principes in wat betreft meegaan met vreemden.
  • Het zijn voornamelijk oudere mannen, minimaal eind 40 meestal. Je moet er tegen kunnen als sommige getrouwd zijn, want ja, die zijn er genoeg. Ook dit ging tegen mijn principes in.
  • Regel altijd eerst een ontmoeting, om te kijken of er überhaupt een klik is. Ga niet zomaar afspreken bij hem, maar ontmoet elkaar altijd in ieder geval 1x op een openbare plek.
  • Ik zou een nepnaam nemen en vertellen dat je ergens anders vandaan komt dan werkelijk zo is. Er zijn verhalen van meiden die gestalkt werden.
  • Verwacht niet dat het een ‘‘millionaire matchmaker’’ is. Ja, er zijn mannen met geld als water. Maar er zijn ook genoeg die alleen gezelschap of intimiteit willen, zonder dat je er geld voor krijgt. Het is geen hoerensite.

NC.

Het lijkt mij echt helemaal niks.

Wel met sugar. LOL.

er kan van alles gebeuren, misschien is het een pedofiel of iets anders, het zijn altijd oudere mannen en dat is niet fijn, ik zou het nooit doen, neem een bijbaantje ofzo maar doe dit niet… :sob::muscle:

wat is er mis met een bijbaan lol

Doe je ook zo denigrerend over vrijwillige prostitutie, lapdance, calgirls, strippers, etc.? Voor sommige meiden is dit een bijbaan.