Sugarpill

Hii iedereen,

Ik zit er over na te denken om sugarpill cosmetics te halen. Maar wat zijn jullie reacties erop (als jullie het hebben).

x.

Link: KLIK-KLIK-KLIK-KLIK-KLIK

Bluh alleen maar oogschaduw en wimpers? Hoewel ik deze Stella Loose eyeshadow wel tof vind:

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0036/8682/products/stella_close_new_large.png?1283268103

ik heb toevallig vandaag een pakketje binnengekregen met het Burning Heart palet, ik ben er heel blij mee C: veel pigment, makkelijk te blenden, grote ‘bakjes’, mooie verpakking, er zit een grote spiegel in het palet, ik kan nog wel even doorgaan. Ik zou het doen als je het niet erg vindt om wat meer te betalen. Je kan het trouwens in Nederland bestellen bij Boozyshop.nl

@ Momus

Bedankt! daar heb ik wat aan. En jaa ik wil t juist vanwege de pigmenten en de blend kwaliteid. Ik denk dat ik de pallets: Heart & burning heart neem en dan nog bulletproof appart. (heb ik alle kleuren pressed oogschaduw :3)

Heb je direct via de site besteld Momus?

ja daar dacht ik ook aan, maar ik kan zo veel niet betalen : P Ik heb een 88 palet maar die vind ik te groot om mee te nemen (op reis of om bij te werken op school), dus ik heb de kleuren gekozen die ik het meest gebruikte. Misschien koop ik de andere kleuren ook nog een keer, maar ik ben nu wel tevreden.

via de Sugarpill site of van Boozyshop? Ik heb hem van Boozyshop, ik heb m’n bestelling op donderdagavond gedaan en ik had hem vanmiddag.

Ik keek op die site van boozyshop.nl en daar kost er 34 EURO en bij sugarpill.com is het 34 DOLLAR is dollar dan niet stukken goedkoper?

Ja ik bedoelde via Sugarpill zelf. Ik zocht betalingsmethodes, maar die kan ik niet vinden in de FAQ.

Maar je hebt ze bij Boozyshop vandaan, dus dan weet je dat ook niet.

Heb je die van Zoeva? Zo jaa hoe is de kwaliteid?

Paypal en verschillende creditcards. :grinning:.

Ja ik vind dat ook een beetje een vage berekening van boozyshop, maar je moet er wel bij bedenken dat ze verzendkosten hebben betaald en dat is meestal best veel naar het buitenland, en je hebt ook het risico dat oogschaduw kapot gaat als het zo ver moet reizen, je moet langer wachten, soms kan je problemen hebben met de douane etc. dus daarom heb ik maar gekozen voor boozyshop.

ik heb hem van een buurmeisje dat er een handeltje in heeft, maar het is wel te vergelijken met sugarpill denk ik. Sommige kleuren hebben wat meer pigment dan anderen en ze voelen iets anders aan op je ooglid, maar er zit veel pigment in en ze blenden wel fijn, ik vind het alleen nogal onhandig want ik moet steeds helemaal ruimte maken voor dat enorme palet : P

Hahaha… jaa je moet wat over hebben voor je make-up :3. K zit ook al lang (maandje ofso :grinning:) te twijvelen over 88 pallet van Zoeva.de

ik kende het niet, lijkt me wel handig. :slightly_smiling_face:

Heeft iemand toevallig vanaf de SITE besteld? (van sugarpill zelf)