Sugardaddy/babe

Heeft iemand al ervaring met het hele sugardaten gedoe ?
Ik vroeg me af of dit veel voorkomt, en hoe dit alles verloopt :blush:

Ik ken iemand die dit deed met hele oude mannen, en persoonlijk vind ik het echt walgelijk.
Kwestie van belletje krijgen, erover heen gaan en weer wegwezen.

Ik heb geen idee wat het inhoudt maar het klinkt niet aanlokkelijk

Dat is toch dat je seks met iemand hebt/date met iemand en die geeft jou geld/spullen?

^ Is dat niet gewoon prostitutie dan? :’)

Nee, dit is anders. Er komt niet altijd seks bij kijken. Een sugardaddy kan iemand zijn, meestal oudere mannen, met wie je af en toe eens afspreekt. Sommige hebbend de afspraak seks te willen, maar niet iedereen. Sommige mannen willen 1x in de maand iets leuks doen, omdat ze eenzaam zijn. Andere mannen willen je meenemen naar bijvoorbeeld werk-feestjes om te pronken, meestal is dit wel in de rijkere klasse. Weer andere mannen willen helemaal niks van je, maar houden er een goed gevoel over een meisje te verwennen met cadeaus en geld. En dan is er inderdaad de categorie die ook seks wil.

Ik snap wel dat sommige meiden dit doen, het klinkt aanlokkelijk. Ook ik heb wel eens informatie opgezocht. Ik heb een tijd lang erg krap bij kas moeten leven met mijn familie. Als zo’n man met te veel geld over, bereid is jouw te betalen in ruil voor af en toe gezelschap, dat klinkt dat heel aanlokkelijk. De reden dat ik het niet gedaan heb, is omdat ik wantrouwend ben naar onbekende mensen, en de angst had bij een viezerik terecht te komen.

Er is geloof ik een speciale site voor, hier zijn mensen opzoek naar de ander. Via deze site kun je dan ook aangeven wat je wel en niet wilt. Hoe en wat precies weet ik verder ook niet.

In feite wel ja. Maar er komt inderdaad meer bij kijken dan alleen seks.

^ Oh oke, dan is het duidelijk, bedankt voor de uitleg. Het klinkt alsnog niet érg aanlokkelijk omdat ik, net als jij, mensen niet makkelijk vertrouw! Als die man te vertrouwen is dan begrijp ik wel dat vrouwen het doen, want het betaalt nu eenmaal goed. Maar mij zou je nooit zover krijgen, al was het alleen maar omdat er zoveel creeps rondlopen. Zodra je eenmaal alleen met hun bent, kunnen ze alles met je doen…

Dat hield mij dus inderdaad ook tegen. Stel dat zo’n iemand bij het kennismakingsgesprek erg aardig en sociaal lijkt, maar later lig je vast gebonden in zijn kelder :’) Zo’n pessimist en wantrouwend ben ik dan haha. Dus nee, hoe makkelijk mijn studie ook betaald zou kunnen worden, ik bedankt ook maar.

Haha ja zo denk ik precies ook. Ik zou dit überhaupt niet doen aangezien ik een relatie heb en verder een normaal bijbaantje heb waarvan ik kan rondkomen, maar ik kan me indenken dat het een optie is voor sommige meiden.
Eigenlijk moeten ze gewoon altijd een kerel op wacht zetten en die meiden een apparaatje meegeven waar ze op kunnen drukken en dat die kerel dan gewaarschuwd wordt als er iets gebeurt :’) Weet je wel, zo’n ding wat oudere mensen ook krijgen zodat ze de zorg kunnen waarschuwen als ze bijvoorbeeld gevallen zijn of als er een ander noodgeval is.

Ik heb daar van de week een film over gezien op Netflix. Zij kregen er geld voor of collegegeld. Ik vind het niks.

Maar gebeurt het dan vaak hier in Belgie of Nederland ofso ? Want ik zie mijn vriendinnen het eigenlijk niet echt doen :slightly_smiling_face:

Ik denk ook niet dat iemand dat zomaar even doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is, misschien ook wel maar dan zal diegene er vast niet over lopen op te scheppen. Of het hier veel voorkomt dat weet ik niet maar het zal vast wel gebeuren hoor. Ik vind ook dat iedereen dat voor zichzelf mag beslissen maar het idee dat ik met een oude vent iets zou moeten doen dat trekt me niet echt, ik zou het dus zelf ook niet doen. Maar als jij erin geïnteresseerd bent zou ik gewoon informatie erover zoeken op internet, dan kom je vanzelf wel ergens terecht.

Ik werk liever gewoon voor mijn geld en spullen.

Niet dat dit werk iets voor mij is ofzo maar de werkzaamheden die in dit topic worden genoemd, dat valt ook gewoon onder ‘werken’. Seks hebben/praten met iemand voor geld is ook werken, het is niet zo alsof je het geld voor niets krijgt.

Nou idd iedereen heeft het hier over seks hebben maar als je dit niet wilt dan doe je dit gewoon niet. Als die man dat niet pikt dan is dat jammer, en hoor je die niet meer maar heb jij wel gewoon waar je om vroeg. Het draait vooral om een band creeëren dacht ik en als je je zelf klaar voelt en ook aangetrokken voelt tot die oudere persoon dan waarom niet intiem gaan? Maar het is helemaal geen vereiste …

Hier was eens een programma over op TV over vrouwen in Engeland.
Die hadden verschillende sugardaddy’s maar ze hadden geen seks. Die mannen wisten ook dat die vrouwen geen seks wouden maar vonden dat prima. De aandacht etc was voldoende

Sugarbabies denk ik , heb er die film van gezien vandaar dat dat ik het me afvroeg… Het klinkt allesinds aanlokelijk, maar ik geloof ook wel dat het nadelen heeft.

Babysitters Black Book geloof ik

Er is een hele aflevering over van Dr. Phil

Sugardaddy is gewoon een vent die betaald voor aandacht van een vrouw.
Je hoeft geen seks met ze te hebben, gewoon duidelijke afspraken maken en ze hoeven niet oud te zijn. Het kan ook gewoon een man zijn met de looks van Christian Grey (en misschien ook het innerlijk van Christian Grey, lol)

Je hebt van die speciale sites ervoor, soort van datingsites. Dus je kan kiezen.

Ik voel me nu best naar dat ik ‘Ga je met me mee een weekje naar de Malediven? Voor 3 miljoen?’ best aantrekkelijk vind klinken.