Sugardaddy aantrekkelijk?

Ik denk dan ook eerder emanciperen in plaats van normaliseren. Het probleem met sekswerk is dat er zoveel vrouwen zich gedwongen voelen het te doen of het als redmiddel gebruiken. En natuurlijk: dat is ook hun eigen keuze. Maar liever zou ik zien dat zij betere alternatieven hebben.

Iemand die helemaal voor sekswerk gaat omdat diegene dat wil, dat is natuurlijk prima. Maar helaas zijn die vrouwen nog altijd in de minderheid.

Nogmaals: fijn dat het bij de mensen die jij kent allemaal goed gaat.

Ik zeg dat er ook een hele andere kant is. En ja die is er ook bij normaal daten, maar dat vind ik echt niet te vergelijken. Maar dat is mijn mening.

Mooi artikel.

Dat vrouwen (en mannen) zich gedwongen voelen om sekswerk te doen? Voor een deel misschien wel. Maar, laten we niet vergeten dat iedereen gedwongen wordt te werken als je een leuk leven wilt hebben. Ik denk dat er veel mensen werken in beroepen die ze liever niet zouden doen. We worden allemaal in meer of mindere mate gedwongen. Je hebt geld nodig.

Daarnaast zijn er wel degelijk mensen die sekswerk leuk vinden en niet alleen voor het geld. Ze vinden het avontuur leuk, de contacten en de seks. En ja, er zijn ook mensen die gedwongen worden vanwege allerlei problemen. Het is belangrijk om hulp te bieden aan mensen die het nodig hebben, maar tegelijkertijd mensen die vrijwillig sekswerk doen te erkennen als een volwaardige baan. Maar ja, het gaat over seks, en dat is vies. Het is helemaal vies als een vrouw seksueel autonoom zou zijn.

Ja. Toch vind ik dan dat er een verschil is tussen je gedwongen voelen op een kantoor te zitten en gedwongen voelen seks te hebben.

Seks vind ik persoonlijk heel intiem. Het heeft een grote invloed, juist op mijn autonome zelf, als ik het tegen mijn zin in heb (en zoals de meeste vrouwen heb ik dat ooit wel gehad). Terwijl een gedwongen dag op kantoor of een minder leuke dag op werk (al heb ik die niet veel), dan ga ik 's avonds gezellig met mijn vriend op de bank zitten en is dat gevoel zo weer weg. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Maar goed: ik vind dit hartstikke interessante discussie maar ik heb meer dingen te doen dan dit forum haha. Wie weet komen we er nog eens op!

Dank voor al jullie lieve berichtjes. Dat heeft enorm geholpen.

1 like