suf cadeautje

hee you all, zoals jullie weten is het bijna kerst !!
ennnn ik wil heel graag een heel leuk cadeautje hebben, omdat ik officieel het leukste vriendje heb, en dit wordt onze eerste kerst samen. mijn vriend is bijna 18 en ik zou graag een cadeau hebben tussen de 20 en 80 euro. ik had al een paar ideetjes, een tommy Hilfiger blouse, een tommy Hilfiger portemonnee, een luchtje of gewoon 2 bioscoopkaartjes met een diner bon erbij. maar van mijn ouders krijgt die al een dure trui, dus is het met het geven van kleding niet net alsof ik zijn kleding niet leuk vind? en een cadeau bon is zo standaard. wat vinden jullie van de portemonnee, hij heeft er nog geen en loopt altijd met losgeld in zijn zak. of hebben jullie nog andere tips?! thankss

Iets persoonlijks is ook altijd leuk

Ik vind het bioscoopkaartje/dinerbon ideetje wel leuk! Dan is het iets wat jullie samen kunnen doen! De portemonnee is ook tof, aangezien je zegt dat hij er nog geen heeft. Dan koop je iets leuks en iets wat hij nodig heeft.
Niet teveel zorgen maken over wat hij wel of niet zal denken als je bijv. kleding koopt. Je kent hem en zijn interesses waarschijnlijk best goed. Hij zal het vast tof vinden, wat je ook koopt.