Suede laarzen met regen?

Hai! ik wil vandaag graag mn suede laarzen aan maar het regent hier heel hard. Ik heb gehoord dat ze daar erg lelijk van worden, maar ze zijn wel zwart dus ik weet niet of het daarbij is?

Ik heb de zoekfunctie niet gebruikt omdat ik nogal haast heb.
xxx

ik weet niet of het bij zwart kwaad kan, maar ik weet wel dat je met suede niet de regen in moet.
x

dan moet je ze eerst inspuiten met zo’n spul, dan kun je gewoon door de regen :wink:

Inspuiten. :relieved:

inspuiten inderdaad :slightly_smiling_face:

en ze niet voor de kachel te drogen zetten!

inspuiten met nano spray @vanharen =)

Idd, inspuiten en als je nou een keer door de regen bent gegaan met suede schoenen, borstel ze dan even met een suedeborstel (:

ik had vorig jaar suède licht beige/grijzige schoenen en die heb ik eerst met waterafstotend spul paar keer ingespoten en toen een dag laten drogen.

Ging helemaal goed, tot ik met een afgevende spijkerbroek in een regenbui terecht kwam xD nu zitten er blauwe vegen op…

maareh inspuiten en opletten met afgevende broeken dus :wink:

ik heb ook suede wedges, ik ben echt bang dat ze dood gaan met slecht weer!

Ik heb minnetonka’s, ook suede… Ik durf ze dus niet aan in de regen omdat ik echt bang ben dat ze geruineerd worden.

Vaak wordt het wel lelijker… Paar druppels kunnen geen kwaad, maar een hoosbui wel.

Goed inspuiten, en misschien wel om de zoveel tijd herhalen.

als je ze gewoon inspuit heb je nergens last van met me uggs was ik eerst ook bang dat ze verkeurd zouden zijn na een enorme regenbui, en dan bedoel ik dat het water gewoon tot me enkels stond.
maar er was niks mee gebeurt zag ik toen ze waren opgedroogt maar dat kwam omdat ik ze goed had ingespoten

gister ben ik met mijn minnetonka’s ook door de regen gegaan en dat was dus echt een stortbui. ze zijn gewoon opgedroogd en er is niks mee aan de hand!

ik heb ze wel ingespoten btw:P

Ik heb mijne ook ingespoten.
Ben laatst eens ermee naar buiten geweest toen regende het een klein beetje is niks mee gebeurd.
Maar ik durf er niet mee door stortbuien.

Was uiteindelijk niet eens zo nodig! Een vriendin kwam me ophalen voor school, met de auto (: tenminste, dr moeder dan. Haha (: maar toch bedankt! Ga denk wel zo’n spuitbus halen dan, voor de volgende keer.

geldt dit ook voor suède tassen? ik ben bang dat die ook wordt geruineerd

haha precies hetzelfde xD maar die vegen zitten op de bovenkant/binnekant dus niet heel opvallend gelukkig