suede hakken van de H&M nog verkrijgbaar?

hee meiden,

ik weet dat er al vet veel topics zijn over schoenen van de h&m, maar ik zoek al best lang naar deze schoenen van de H&M!
weet iemand of ze nog verkrijgbaar (in a-dam) zijn en hoeveel ze kosten?

alvast bedankt,

xxx

http://files.hm.com/media/products/825/DXL820_73424_09090_12_3733.jpg

ik heb ze!
dit is een up (a)

Ze zijn 19,95… Geen idee of ze ze in Amsterdam verkopen… Ze stonden vanochtend wel op de site… Als ik jou was zou ik gewoon een keer vroeg mn bed uit gaan en op de site kijken. Of even bellen naar de klantenservice of je die op de een of andere manier kan bestellen.

heb ze nog nooit in de winkel gezien!
kom zowiezo niet vaak in een h&m maarja ;p

oeeh ik heb net ook even de site nog een keer bekeken, en nu staan ze er niet ! :frowning_face:
ik ga denk ik ff de stad in, en als ik ze daar niet zie ga k wel bestellen (als ze er dan nog zijn in de ochtend ) en anders bellen naar de klantenservice idd :grinning:

thanks girls

aaaah k ben jaloeers!!!

Ik heb ze ook besteld (: Krijg ze als het goed is in mei…
Naja vanochtend stonden ze er ook - dus misschien dat je morgen geluk heb!

yes I hope so, ik moet alleen nog wel mn wachtwoord voor mn internetbankieren ophalen + mn loon nog krijgen, want ookal staan ze morgen op de site dan kan ik ze alsnog niet bestellen! :stuck_out_tongue:

Ik heb ze een tijdje terug nog in Enschede gezien, dus misschien als je geluk hebt?

Waarom komen mensen er toch altijd zo laat mee? :’'3 -no offence-

Maandfactuur

ik wil die ook zooooo graag he. echt, i’m dying for it. haha. maar eh, ik was gister half 7 opgestaan en toen waren ze er ook niet :frowning:

edit; wat is dat nou weer voor stomme smiley, haha. ik wou gewoon : {
aan elkaar.

worden ze wel elke dag bijgevuld dan? of echt 1x in de week ofzo? anders sta je voor niks zo vroeg op ! :grinning:

Er word sowieso iedere ochtend bijgevuld… Of ze ook iedere ochtend díe schoenen bijvullen weet ik niet…

ooh okee thanks voor jullie hulp meiden!
ik ga nu slapen en k hoop dat ik ze zo snel mogelijk kan vinden :grinning:

xxxx

anders leen je ze een keer van mij! ^^

OOOh die wil ik ook heeel graag ben heel brussel afgegaan alleen voor die schoenen! Overal waren ze op en ze kregen ze ook niet meer binnen :frowning:

ik heb ze na 2 dagen terug gestuurd, de zool zat los, net als 1 van die bandjes…

op internet worden ze nog regelmatig bijgevuld

de schijnen snel kapot te gaan.

ik ging vanmorgen ook om half 7 kijken, maar toen werd de site pas om 10 over half 8 gesloten en om 8 uur was die weer open :sunglasses: echt irritant de ene keer zijn ze supervroeg met bijvullen en de andere keer superlaat :q