Sudocreme!

ik had best veel last van puistjes en pukkeltjes en toen begon ik sudocrem te gebruiken en nu heb ik zo’n veel betere huid! ik zou het zeker proberen (:

bedankt voor de tip :grinning:

<3
dit kenden de meesten al :slightly_smiling_face:

hee, dat spul heb ik ook!.. Ik vind het wel gek want het is juist heel vet spul

Titel veranderd (geen hoofletters de volgende keer) :slightly_smiling_face:

Werkt inderdaad goed, heb het zelf ook een tijd gebruikt. Maar ik heb nu helemaal geen last meer van puistjes :grinning:

Ik heb een hele vette huid en dat spul is vettig. Lijkt me niet zo’n fijn gevoel. Of trekt het echt goed in ?

Droogt de huid dat niet uit of maakt het juist vetter?

Nog een tip: gewoon melk.

Waar kan je dat kopen? :grinning:
En hoe duur is dat ongeveer?

Is ook niet voor iedereen goed. ik ben bijvoorbeeld super allergisch voor melk. Dus zeker even checken anders krijg je alleen maar meer last.

Sudocreme werkt voor mij prima, ook na het scheren of harsen, normaal kreeg ik allemaal bultjes, en nu smeer ik sudocreme direct erna erop, en t is helemaal prima:)!

haha ik smeer het ook wel eens op mijn gezicht, een keer in de week ofzo, en heb dan 's morgens echt een zachte huid en die paar puistjes die ik dan soms heb zijn dan vaak ook een stuk minder. wel akward dat ik het in het weekend op de billen van oude mensen smeer hahahah. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vind dat spul echt te vet. Als ik dat savonds opsmeer is het sochtends nog niet ingetrokken!

Die kende ik nog niet! Hoe doe je dat dan?

misschien moet je eens een dunner laagje proberen?
waar kun je het kopen?

Gewoon in de supermarkt of drogist :slightly_smiling_face:

Het is juist niet vet, er zit zink in :wink: ik vind het juist eerder vetreducerend. Als dat een woord is…
Nog een tip, niet te lang achter elkaar gebruiken, ik had het 3 dagen achter elkaar gebruikt en toen begon m’n huid helemaal te trekken en schilferen enzo. verder is het wel fijn spul

Ken het al heel erg lang en gebruik het dus ook al heel lang en het werkt bij mij iig erg goed (: