sudocreme tegen puistjes

het schijnt zo te zijn dat sudocreme een goed middel tegen puistjes is.
wie heeft hier ervaring mee?
werkt het écht goed?
(wat ik tot nu toe heb gehoord, is dat het goed helpt, maar je
huid wel erg uitdroogt en het gaat de vurige,rooie huid tegen.
klopt dit?) xxxxxxxxx

Wat, sudocreme je huid uitdrogen? Het is juist daar tegen bedoeld :'3 (luier uitslag enzo)
Er zit zink in, dat ontsmet. Ik smeerde er meestal een dikke kwak op als ik net een puistje had uit geknepen of er eentje zat waar ik de neiging bij had eraan te pulken.

en had het effect?

Ik zat er in ieder geval niet meer aan. En het hielp wel enigzins.
Maar het is geen puisten wondermiddel.

Ik ken het niet dus upje!

waar zat je niet meer aan? de puistjes gingen dus weg?

Ze zat niet meer aan haar puistjes. En ze zei niet dat ze weg gingen maar dat het wel iets minder werd.

meeer mensen ervarring?

Ik gebruik het voor als ik een puistje heb uitgeknepen en een rode vlek van over hou. Het helpt wel een beetje. Maar ik heb het niet op een puistje gesmeerd, dus daar heb ik geen ervaring mee.

ik heb het laatst ook geprobeerd. Het rode gaat wel een beetje weg, maar het is niet dat er in één keer niks meer zit.

waar kan je dat kopen ?
+ hoe duur ?

ik doe savonds altijd een beetje tea tree olie op me puistjes, en daarna op die plekjes als de olie beetje is ingetrokken een dikke laag sudocreme!! en werkt vet goed :slightly_smiling_face: geweldig spul!!!

sudocreme is voor striae :slightly_smiling_face:
niet voor puistjes

ik smeer het eigenlijk elke avond op mn gezicht (op rode plekjes en opkomende puistjes)
tegen die rode plekjes werkt het goed maar die puistjes niet echt, maar niets helpt echt tegen puistjes

Up!

Waar kun je dat spul kopen?
x

bij de etos,
voor 3euro!

hebben wij ook hierzo.
ik doe 's avonds altijd gezicht wassen met sebamed zeep pH neutraal 5,5 ofzoiets.
en dan een nachtcreme, ef laten rusten en iets voordat ik ga slapen sudocreme erop.

oh daar hebben wij een pot van staan, dat is het proberen wel waard lijkt me. (:

waar kan je dit in belgie kopen?

Het werkt geweldig!
Ik had een paar jaar terug ook erge last van puistjes, en gebruikte ALTIJD Sudocrem.
Nu nog steeds als ik er een paar heb.
Gisteren kwam er een op, nu al bijna weg (:
Maar je moet het niet te dik of teveel smeren, en ook niet als je puistjes niet zo opvallen, want het droogt je huid wel ontzettend uit.