succesvolle blog?

Regelmatig updaten, zorg ervoor dat je blog niet te langdradig wordt en gebruik interpunctie! Ik irriteer me mateloos aan websites zonder interpunctie! Dan ga ik niet eens de moeite doen om verder te lezen. Ik vind websites met verschillende breedtes (van afbeeldingen, filmpjes etc.) ook erg irritant om te zien. Ik heb net op je site gekeken, ik denk dat het leuker zou zijn als de teksten bij afbeeldingen langer zouden zijn. Bijv. je “New Boots” post, je schrijft dat het helaas geen leer is. Je kan makkelijk een stukje over je nieuwe laarzen schrijven. Vertel dat je naar het centrum bent geweest op zoek (of niet op zoek) naar nieuwe laarzen en toen zag je opeens die fantastische schoenen. Je werd er helemaal verliefd op, ookal is het geen echt leer. Vertel waarom je dat jammer vindt. Dit is maar een voorbeeldje, maar het hoeft niet per se een heel boeiend verhaal te zijn. Ik vind het persoonlijk altijd leuker als er een tekstje bij staat inplaats van een kort zinnetje. Een blog is altijd leuker als het een persoonlijk tintje heeft.

Ik op 15 september. Toen had ik 1 blog. Vervolgens was ik 'm vergeten en toen dacht ik er op 15 oktober weer aan. Nu doe ik het wel sneller/regelmatiger. XD

Ziet er goed uit! Ik weet niet of je behoefte hebt aan een tip, maar je gebruikt aan de begin van de blog vaak het woord “ik”. Dat kan door velen als storend gezien. :slightly_smiling_face:

Wat ik persoonlijk erg fijn vind om te lezen als ik een blog bezoek is dat een blog overzichtelijk is :slightly_smiling_face:
Ook heb ik zelf gemerkt dat als je veel post dat je snel veel followers krijgt,
ik was in april begonnen met een blog en deed er toen heel weinig aan dus zat rond de 30 followers.
Nu vanaf september ben ik begonnen met wat meer te bloggen, en vanaf oktober probeerde ik dagelijks/om de dag te posten en ik heb nu bijna 100 (wat ik dus best veel vind in 2 maanden ongeveer 50 erbij, terwijl eerst in 6 maanden dat nog niet eens was).
Ook goede foto’s vind ik vaak erg fijn, daar moet ik zelf ook nog erg aan werken.

Naja ik weet niet of je er wat aan hebt,
is ook niet echt professioneel, want ben zelf ook maar een beginner,
maar ik heb het geprobeerd ^^

Hoop dat je er wat aan hebt :slightly_smiling_face:
&Superveel succes verder!

:heart:

Goede kwaliteitsfoto’s vind ik toch wel een must.
En een goede schrijfstijl. Je hebt zo van die bloggers die zonder hoofdletters en leestekens in ultrakorte zinnetjes bloggen, maar dat is verschrikkelijk irritant. ><

Haha oke, ik zal er op letten!

er zijn er te veel om ze allemaal ‘succesvol’ te maken.

Zijn er nog tips voor mijn blog? Ben ik wel benieuwd naar.
Ben er wel achter dat mn berichten waar ik aankopen in heb staan de meeste reacties opleveren. :slightly_smiling_face:

(ik hoef niet succesvol te zijn, maar wil gewoon weten of mensen tips voor me hebben haha)

NOOOIT SMILEYS oogt heel erg onproffecioneel
en ik vind je posts vrij nuttelooos

Ik wil ook helemaal niet professioneel zijn. :slightly_smiling_face: en oke, dat is jouw mening.

Het is best irritant als een blog uit meerdere talen bestaat. Ik bedoel dan niet over een paar woordjes Engels ofzo… maar een stuk tekst in het Nederlands en daarna een nieuw bericht in het Engels. Bepaal wat voor doelgroep je voor je site wilt en pas je site daar aan. :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ze het over de TS heeft, want jouw posts zijn niet nutteloos en die van de TS eigenlijk best wel

Inderdaad! Ik doe het gewoon in het nederlands en heb een google translator voor buitenlanders, best handig. :wink: Je grootste % bezoekers is toch altijd Nederlands/Belgisch.

En Anniek, oh haha heb de blog van de topicstarter niet eens bekeken. Door mijn vraag nam ik meteen aan dat het over die van mij ging. :slight_smile:

haha inderdaad! en ook al zijn je meeste lezers nederlands, ik vind het fijner om in het engels te bloggen, weet ook niet waarom!

De posts van TS vind ik ook niet zo interessant, die van FindingNemo zijn wel leuk voor zover ik ze gezien heb!

Ik vind het ook heel fijn om engels te lezen, maar net als op twitter vind ik het geforceerde engels van heel veel nederlanders wel jammer. maar als je google translate op je blog hebt kan ik het wel snappen anders vertaalt hij niet.

Ik ben trouwens wel benieuwd, wat kan ik beter maken aan mijn blog? haha, Betere foto’s ga ik wel proberen, maar ik snap nooit hoe andere dat doen, want ik heb geen statief ofzo ;p

wat bedoel je eigenijk met geforceerd engels?

ja ik weet niet, de wil om zo goed engels te willen praten, ik bedoel mijn vader (amerikaan) en zo ongeveer de rest van de engelse populatie zegt meestal niet going to maar gonna, and ja dat ik weet niet irriteert me vooral op twitter.
en het woord awesome. grr

volgens mij let ik veel te veel op details, maar ga zo door supremex, je blog is echt heel leuk!