succesvolle blog?

ik vroeg me af hoe je je blog succesvol kon maken? :stuck_out_tongue: net als lisaplace ofzo…

SEO, dus hoe hoog je website op Google te vinden is.

Wie?
Geen idee, ik blog voor mezelf en om mn werk bekender te maken, en als mensen dat willen volgen; prima.
Ik vind het ook leuker als mensen mij vinden in plaats van dat ik ze de blog onder de neus ga schuiven, maar ik maak wel gebruik van het ‘post je site/weblog topic’ en heb 'm in mn signature staan.

Phoe geen idee.
Ik ben al jaren bezig om mijn weblog onder meer lezers te krijgen

same here… maarja tot nu toe nog maar 24 fans… dusja erg hard gaat het neit

Same! Volgens mij veel updates, kwaliteit foto’s en ik denk dat we te weinig promoten

lisa wat?

Veel promoten en gewoon dingen erop zetten die je niet overal al kan lezen.

lisa wie? :grinning_face_with_smiling_eyes: blijkbaar is zij niet zo succesvol dan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het moet inhoudelijk wel wat zijn natuurlijk. En haat aan spelfouten. :expressionless:

Of slecht Engels. Dat overkomt mij helaas ook.

Je bent deze maand pas net begonnen, dus om gelijk al zo groot te zijn als lisa is vrijwel onmogelijk.
En kwalitatief moet het ook ontzettend goed zijn tegenwoordig wil je er uit springen. Dat is heel lastig.

Ik vind je blog eerlijk gezegd niet zo veel aan. Sowieso is hij heel saai door het wit en je foto’s/onderwerpen zijn helemaal niet bijzonder. Je hebt bijvoorbeeld een foto van je horloge, maar daar is je horloge amper op te zien. ;p

Maar omdat ik mensen wel wil supporten zal ik alle bovengenoemde blogs volgen. :stuck_out_tongue:

Je blogjes zijn ook heel erg kort (maar het kan ook aan mij liggen dat ik dan gelijk een heel verhaal schrijf).

Je deelt meer dingen mee dan dat je een verhaal schrijft. Ga OUTD doen met beschrijving van wat je aan hebt, waar je wat koopt etc.
En zoek iets om over te schrijven! Tis voor mij als lezer namelijk niet echt interessant om te weten dat een vreemde (voor mij) de eerste 6 uur vrij heeft, vervolgens 2 uurtjes les heeft en dan gaat werken.

[i]een succesvol blog is voor mij:
-origineel
-goede foto’s
-veel updates
-liever geen/weinig foto’s van internet

wat ik leuk vind:
-dat de eigenaar “bereikbaar is”
in de zin van dat die soms berichtjes terug stuurt.
-dat er over verschillende onderwerpen geblogt word

wat ik minder leuk vind:
-foto’s van catwalkshows/nieuwecollecties/enz
-na-apers
-heel weinig posts
-“saaie verhaaltjes”

als je bekend wil worden denk ik dat:
-je blog aan de bovenstaande dingen moet voldoen
-je wat reclame moet maken (niet spammen, maar hier en daar melden)
-je “geliefd” moet zijn, als in soms berichtjes terug sturen, dat mensen je leuk vinden, en daarom terugkomen.

dit is persoonlijk,
dit is wat ik ervan vind,
misschien heb je er wat aan![/i]

De mensen die ‘Lisa wat’ zeggen zijn overduidelijk niet bekend met het begrip blog.

Ik vind de blog van augurkenlul leuk x] (Livingwiththelion op blogspot). Zo iets vind ik nou leuk om te lezen, het is grappig, interessant en gaat over verschillende onderwerpen)

Hier heb ik wel wat aan! Ben zaterdag begonnen met mijn blog, ik zal hier een beetje om gaan denken.

fijn! succes :grinning:

jawel hoor, maar ken haar ook niet…
@NLPn das lieff.