succesvol op twitter

hoe word je succesvol op twitter
ik wil graag dat mensen als one direction me volgen maar hoe krijg ik dat voor elkaar?

Eerst die one directioners (?) gaan volgen. Als je duidelijk in je naam hebt staat dat je one direction fan bent en een paar leuke tweets over ze hebt geplaatst, volgen de meeste je snel weer terug.

Ik vraag me af waarom het zo bijzonder is als diegene je volgt.
Maargoed, ik zou doen wat AWES0ME zei, succes!

Mijn vraag: Waarom zou je persé willen dat artiesten je gaan volgen? Alleen maar om het aan je vrienden te laten zien dat ze ‘jouw’ volgen?

Waarom zou je dat willen? Het zijn gewoon mensen? :’))

haha,ik ben eigenlijks helemaal gek van one direction als ze me volgen zou dat mn dag weer goed maken

top 4 super tips!

#1 Gebruik voor elk woord een #
#2 Neem een gebruikersnaam die te lang is om te onthouden
#3 Breezah taal wordt erg gewaardeerd
#4 Woorden zoals YOLO of SWAG zijn híp

Serieus, waarom wil je dat 1d je volgt ;_; ik zou mijn account direct verwijderen

Ik snap het wel hoor, ik word zelf door een heleboel bands gevolgd (zonder het te vragen overigens) en het geeft toch wel een kik als beroemde mensen je volgen, ookal zijn het maar mensen. :'D

Oeps, ik dacht dat je zo een tieneraccount wilde zijn waar je heel veel fans hebt die je volgen.

Maar goed, ik denk dat de kans heeeeeel klein is dat one direction je gaat volgen.

Veel succes, ze krijgen soms wel zo’n 750 tweets per minuut. Om daar tussen op te vallen, bestaat geen truc voor.

Dat inderdaad sowieso. Als je ook fan bent van wat minder bekende bands, probeer het daar dan als je echt zo graag door een beroemd iemand gevolgd wilt worden. (:

Ik zou als ik jou was eerst zo’n fan account maken. Heb ik voor Demi Lovato. Heb ook anderhalf jaar gedaan voor bijna 3.000 followers, dus ik denk dat dat nog wel even duurt. En geluk hebben, of course.

Ik snap niet waarom dat cool is, je weet toch gewoon dat ze die tweets van je niet lezen? Dat ze je alleen liken omdat ze daar somehow meer likes mee bemachtigen?

Je leven wordt echt niet veel beter als ze je gaan volgen.

:pensive:
serieus, wat bereik je ermee? ze lezen je tweets toch niet…snap ook nooit waarom mensen op beroemde mensen reageren…

Even voor de mensen die zeggen ‘ze lezen je tweets toch niet’. Dat ligt er toch echt aan van wie je fan bent hoor. :'D Oke, als je een tweet van 1D probeert te krijgen snap ik het. Maar ik krijg regelmatig van een aantal artiesten een reactie op een tweet waarin ik hun niet eens gelinkt heb.

Karima deed ook een goede poging maar haar is het ook niet gelukt

Hahahahahahahahaha :'D

HAHAHAHAHAHA