Subtiele versiertrucs'?

Ja i know, ik ben niet echt van plan om zoiets te zeggen als: ‘Goh is het nou zo heet hier of ben jij het?’ Maar, ik wil wel gewoon een beetje subtiel duidelijk maken dat ik 'm zie zitten. Tips? Mijn hoofd is nu een dode pudding die niet kan nadenken.

En bij de algemene vind ie me leuk topic werd niet aan iedereen aandacht gegeven. Sommigen heel veel en sommigen juist niet, dus daarom heb ik een aparte topic geplaatst.

ik denk niet echt dat er subtiele versiertrucs zijn.
jongens hebben ‘subtiel’ niet door, dan zijn het geen versier trucs voor hen.

tenminste, dat is mijn ervaring. :’]

crap… oke.

Ook mijn ervaring is, dat subtiel gewoon niet begrepen wordt.
gewoon echt niet, het dringt niet tot ze door…

En juist de meest slechte openingszinnen worden wel begrepen, daar kunnen ze vaak wel mee lachen hoor, dat is mijn ervaring in ieder geval.

Je kan wel kijken, en lachen en nog meer van dat subtiele geflirt, maar hun brein werkt dan als een pudding om een of andere reden en komt het niet aan.

‘Ik vind je leuk’ is voor een jongen nog te subtiel
Pas als je zegt ‘Ik hou van je’ zal hij je begrijpen :’)

Nou ja ‘ik vind je leuk’ zullen de meeste jongens echt nog wel begrijpen. Maar dat met die handen en aankijken en zo zou ik echt niet opmerken denk ik xD.

Ik denk dat iets zeggen het beste werkt. Je kunt inspelen op iets uit get gesprek of zo. Is vast niet al te moeilijk :stuck_out_tongue:

oke… ik denk dat ik hier wel iets mee kan. Dankjulliewel.(: ja, ik bedoel eigenlijk een beetje van niet gelijk straight ofzo maar zoals ummaproacheble ofzoxd zei(:

haha myn vriendin wilt graag is naar een knappe jongen toelopen met slingers of make-up en vragen jongetje, mag ik jou versieren?

nou lichaamstaal hebben jongens toch onbewust door? dat vind ik altijd zo leuk, om naar hun lichaamstaal te kijken en te zien hoe ze reageren op de mijne.

De jongens die ik ken hebben subtiel juist wel door…
Maar de meeste jongens zijn idd niet zo subtiel :stuck_out_tongue:
Het is ook handig als hij jou al leuk vindt, dan merk je het wel vaak, met van die overduidelijke opmerkingen enzo xD
Dan hoef je alleen maar mee te gaan in wat hij doet.
Maarja niet elke jongen is zo en niet elke jongen vindt een meisje méteen leuk.
Je moet gewoon vooral veel tijd met hem doorbrengen, dat is eigenlijk het belangrijkste, en zorgen dat jullie veel lachen samen, jongens vinden humor best wel belangrijk.
En dan als je bij hem bent gewoon een beetje flirten, van die dubbele opmerkingen maken enzo :stuck_out_tongue:
Of samen gaan zwemmen, kom je er meteen achter of hij een sixpack heeft xD
En dan kan je hem daar natuurlijk best een complimentje over geven (A)
Ik denk dat het een beetje vanzelf moet gaan eigenlijk.
Je hebt snel genoeg door wat hij van je vindt meestal…

Hard to get, of proberen hem jaloers te maken met andere jongens, dat moet je iig niét doen.

:’)

veel geluk :grinning:

Idd, en zelfs als ze het snappen willen ze duidelijkheid, zodat je letterlijk zegt dat je hem echt leuk vind. Echt irritant.

Ik denk dat er een grooooooot verschil zit tussen van die gare versierzinnen en subtiele versiertrucs
flirten is nr. 1 wat je moet doen als je iemand wilt… gewoon grapjes maken, elkaar plagen, veel lachen.
en als je toch wel echt wilt weten hoe en wat, gewoon oprecht zeggen/vragen! :stuck_out_tongue:

oh en als je approachable wilt zijn, moet je gewoon open overkomen, dus niet arrogant kijken of wat dan ook :stuck_out_tongue_winking_eye: gewoon eerlijk en open, als iemand je aankijkt gewoon even glimlachen of zo… ik denk dat je dan al een stuk opener overkomt

ik hebis met onze klas gezwommen. hij heeft een sixpack. *kwijl*

dankjewel. :]

ik zeg altijd van die hele vage dingen om te kijken of hij reageert.
de laatste was ook iets van. we waren naar een braderie even geweest. kom thuis en ik zeg pffff het is echt heel warm zeg. toen ging ik bij m zitten en zeggen: bohh nu word het wel heel erg heet. hij lachenxD

maar bij dingen die je zegt, moet je gewoon serieus zijn en elkaar aankijken^^

oeee hij heeft mooie ogen ( sorry kon het even niet laten om te typen haha)

Ik weet nou niet of hij hard to get speelt of me gewoon niet leuk vindt.

wat doet hij dan? hoe doet hij? waarom denk je dat hij hard to get speelt of je gewoon neit moet?