Subtiele versiertips...

Hey!
Ik vind een jongen heel heel heel heel heeeeeel erg leuk, maar alleen hij is zeg maar een soort van leraar. Hij is wel 17 jaar oud, heeft natuurlijk geen leraar opleiding hoor! maar geeft gewoon les in een vak op school voor een aantal kinderen waaronder mij, gisteravond hebben we heel gezellig gepraat en waren wij 2 nog tot half 11 savonds op school, maar ik merkte dat hij wel toenadering zocht zeg maar:P, we waren gewoon aan het praten en ging steeds dichter bij mij staan en vroeg of we boven in de school samen wat wilden gaan drinken enzo. Hij is wel single:D
Maar ik wil hem wel laten merken dat ik hem leuk vind, maar niet al te erg,
sorry voor dit enorm, warrig verhaal,
maar hebben jullie misschien versier tips? Wel subtiele versiertips! wil hem gewoon heel klein beetje laten merken dat ik hem leuk vind:P
Groetjes!

edit: morgen vanaf 12 uur ben ik tot 5 uur samen met hem en zaterdag van half 11 tot 4 a 5 uur savonds:P

naar hem glimlachen, even verlegen wegkijken, dan terugkijken etc. en als je tijdens hem praat hem af en toe SUBTIEL aanraken (bv als hij een grapje maakt hem even op zn arm kloppen ofzo)

Subtiel aanraken.
Garantuee, haha (:

Maar krijg je daar geen problemen mee, ook als het geen echte docent?

Nee krijg ik gelukkig geen problemen mee,
offcicieel is hij niet aangenomen op school en is hij geen docent, heeft ook geen sollicitatie gedaan ofzow, maar hij geeft les in iets wat niet echt een vak is zeg maar:P.
Tjah vaag maarja:P,
morgen ben ik weer van half 11 tot 5 uur with him! :grinning:
Open dag op school…
Alleen ik durf niet echt hem te versieren ofzo nog:P, omdat ik bang ben dat het niet wederzijds is zeg maar het gevoel:P.
Of dat we ineens veel afstandelijker worden ofzoow…
Whaah, verliefdheid… NIET LEUK! XD
groetjes:P

Haha zoals al eerder is gezegd : Aanraken. En natuurlijk lachen om zijn grapjes, niet té nep.