Styltang!

Helloooo…!
Ik heb een styl- en krultang nodig (dat is volgens mij wel mogelijk; 2in1) maar ik weet niet welke goed is… het liefst tussen de ¤20-¤30. zelf heb ik nu wel 1styltang… hij stylt nog goed, maar het duurt me te lang omdat die plaat? helemaal is opgevreten door haarspullen enzoo… dus als iemand een goeie weet… alvast bedankt!

En dan nog ff 1 vraagje… wie weet een hele fijne&goede mascara?! Ik heb er zooveell… van allerlei merken maar over geen 1 ben ik écht tevreden… Zouden jullie me kunnen helpen? graag eentje die gewoon snel je wimpers volume geeft… Maxfactor lijkt me een goede merk…?

Alvast bedankt… kusjesxxx

Oriflame is een goed mascaramerk!
Ik heb nu een hele goede, met één kan lengte en één kant volume :grinning:
x

Is dat een dure merk? En waar kan ik die vinden? xxx

bij de kruidvat heb je ook.
en bij de action heb je voor 4-5-6 euro wel een best goede.
een mini styltang, (lichtroze, zwart of lichtblauw) maar hij is goed! (spreek uit ervaring van vriendinnen en mijn zusje)

Ik heb een stijltang van Carmen, erg tevreden mee.

ik heb van Maybeline, colossal.
die gele :’)
die is geloof ik iets van 13 euro maar bij de kruidvat is ie nu 8 euro.

@summerflower:
Jahh, ik kan net nog een folder gekeken, krultang van ¤8… zal toch wel goed moeten zijn?

@X_A_X
haha jahh ik heb ook een styltand van carmen, is erg fijn jahh, maarja, vroeger was ik een beetje dom, ik ging altijd haarproducten in mn haar doen, en daarna ging ik het stylen… moet je maar is kijken wat er met je styltang gebeurd :frowning_face:

@stuffaholics
Jaa. die heb ik al geprobeerd… zo fijn vond ik hem niet als ik eerlijk ben…

xx(K)

ik heb mascara van l’Oreal → volume million lashes
ik vind hem zelf supergoed!

en mijn steiltang is van Rowenta
en die vind ik ook geweldig, hij kan van 120 tot 210 graden !

Doe Biosilk in m’n haar, ruikt heerlijk! Zie niks aan m’n stijltang hoor.

Mascara; Max Factor the false lash effect, ik koop hem telkens weer en vind hem super!
Stijltangen kan je toch het beste in de winkel kijken denk ik.

@ X_A_X
Jaa… maar probeer maar is mousse, of andrelon shit… het vreet je styltang echt op… is eigenlijk ook niet goed om m te gebruiken, want t gaat al heeel snel stinken (terwijl dat eerst niet zo was)… maar ik gebruik het toch ,…
En een mini-styltang zou kunnen… maar ik heb nogal lang haar… dus daarmee ben ik zeker 2uur bezig haha :stuck_out_tongue:

en ik denk dat ik qua mascara idd maxfactor ga gebruiken…

ik zag net in het blaadje van de blokker een stijltang voor 15 euro ofso ofso met 4 verschillende koppen. 3 voor krul iets en 1 dus voor stijl maar geen idee of ie goed is
ik heb er pas 1 styl/krultang gekocht bij de kijkshop voor 10 euro xD
het krulgedeelte werkt wel alleen het stijlen niet echt:’)
maar goed ik had er toch nog 1

Ja ligt eraan welke producten je gebruikt denk ik. Oja en van mascara heb ik Maybelline Volum Express die donkerblauwe, gebruik m al jaren.

haha diek gak halen! :grinning: … ik denk dat styltangen niet zo een probleem zijn… maar die mascaraa’s !:frowning:
maar reacties zijn zeker welkom! ben al bly met ditt!
dankje iedereeeennn xxxxxxxxxxx

@ X_A_X… denk het ook jahh ;p

o mascara’s…
ehm
bij mij werken ze bijna allemaal het zelfde…
alleen de een smeert wat lekkerder
ik heb er nu een waterproof van gosh en die smeert wel lekker : p

@BlingBlingPurse
jaa. ik heb bv een paar bourjois paris-mascara’s… en sinds ik het gebruik heb ik volgens mij maar echt 2keer een goed resultaat gehad :S
en dan Rimmel london sexy curves… bevalt me redelijk… ook niet heeel tevreden… iemand wel tevreden …?

je kan je stijltang ook schoonmaken…

i know… helpt niks, die “platen” zijn letter OPGEVRETEN…

Ik heb een stijltang van Remington, heel erg goed ! :grinning:

ik heb de sleek&curl van remington, die was in de aanbieding voor 30 euro (eigenlijk 50). die werkt heel fijn! :slight_smile:http://forum.girlscene.nl/forum/unread/all./