Styling advisor

Hey dames,

(nu heb ik overigens echt het idee dat ik TE veel topics aanmaak, waarschijnlijk onnodig)

Ik vroeg me af bij welke ketens ik een goede styling advisor zou kunnen vinden, of dat iemand er ervaring mee heeft of juist zelf styling advisor is en wat zo iemand voor je kan doen als je een ramp bent met kleding, want ik ben namelijk een drama met kleding. Standaard is het een basic shirtje in het zwart/blauw/grijs, een spijkerbroek, een sjaal erop en klaar.

Ik heb eigenlijk zacht gezegd niet echt een gevoel voor mode. Nu komt dit mede doordat ik niet een van de slankere dames ben. Grote kont, een buik, grote borsten en mijn hoofd is ook niet echt je van het. Ik heb het idee dat ik me een beetje wegcijfer als ik basic gekleed ben en mijn werkschort er overheen heb zitten…

Dus… Iemand die mij eventueel zou kunnen uitleggen wat diegene voor je kan doen :-D?

Super bedankt alvast!

upje?

Ik weet dat ze bij sommige H&M filialen style advisors hebben, je kan even op de site kijken :slightly_smiling_face: Verder kan je denk ik ook wel een keer als het rustig is een winkel binnen lopen en het aan een verkoopster vragen, er zal vast wel iemand zijn die je wilt hebben!

Ik wil ook wel met je shoppen trouwens hahaha

Misschien kun je hier op GS bij Fashion kijken. Daar staat een topic ‘Stevige meiden’ boordevol inspiratie!

Wat lief, haha!

Maar weet je wat het is… Als ik naar andere mensen kijk, heb ik een minderwaardigheidscomplex. Het mooiste: ik straal het ook uit. Ik was bijvoorbeeld gisteren uit gegaan, en het mannelijk schoon had meer aandacht voor mijn beste vriendin, die bezet is, dan voor mij… Ik wil gewoon juist me eigen wat leuker opstellen en mijzelf open stellen… Alleen heb ik er best veel moeite mee, haha xD

Haha, ik ken het gevoel ook hoor. Hoe oud ben je?
Ik heb dat soort dingen heel lang gehad (ik ging daardoor ook nooit uit), maar het afgelopen jaar ben ik erg veranderd en open geworden enzo. En nu hebben mensen soms juist interesse in mij, ik merk dat mensen me ook anders behandelen. (terwijl ik in gedachten mezelf dan nog van 3-5 jaar geleden voor me zie.) Dus, dit komt zeker wel goed! Dat ligt niet aan je kleding, maar hoe jij je voelt. Als jij je goed voelt, reageren mensen daar ook weer op. Kleding kan je natuurlijk wel beter laten voelen, maar daarom moet je gewoon kopen wat jij leuk vind! Ik weet verder niet zo goed hoe ik je kan helpen… Maar geloof in jezelf :slightly_smiling_face:

Ik ben zelf 21 jaar. Maar ik heb dit gevoel al zo vreselijk lang! En dat straal ik gewoon uit.