Halloo meiden…!
mijn vorige topic ging over dat ik tips wilden voor een goede styltang en of er misschien ook een mogelijkheid is om je haren te stylen zonder styltang
Toen heb k een opmerking gekregen over het “wrappen” en heb dit meteen uitgeprobeerd met behulp van een youtube filmpje…
Dus ik had me haar gewrapt (?) voordat ik ging slapen en haalde alles los toen ik weer wakker werd. Maar het was helemaal mislukt, het was pluizig en lelijk en half golvend nog =S,. (dit waarschijnlijk omdat het TE lang is; voor de mensen die mijn vorige topic niet gelezen hebben, mijn haar is tot me billen) en heb ik het snel gestylt met mn oude (kappote) styltang.
Dus ik heb gister een nieuwe styltang gekocht van Remington en het bevalt me tot nu toe erg goed, natuurlijk is het niet heeeell goed te beoordelen als je haar al styl is, maar het geeft een erg mooie glas en het maakt je haar niet pluizig! (je hoeft het ook niet stelkens weer te stylen ofzo, het blijft echt styl!)
maar nu is mijn vraag dus, weet iemand een hittebeschermende creme? ik heb 1 bij een kapperszaak gezien van het merk Aveda, hij kostte wel ¤30. het is allemaal van bioproducten,dus geen chemische shit.
Ik wil deze heel graag gaan kopen maar nu is mn vraag heeft er iemand ervaring mee? of weet iemand een goedkoper iets wat ook heel goed werkt?
ik hoor het graag… xxAniesa.