stylen

Halloo meiden…!
mijn vorige topic ging over dat ik tips wilden voor een goede styltang en of er misschien ook een mogelijkheid is om je haren te stylen zonder styltang
Toen heb k een opmerking gekregen over het “wrappen” en heb dit meteen uitgeprobeerd met behulp van een youtube filmpje…
Dus ik had me haar gewrapt (?) voordat ik ging slapen en haalde alles los toen ik weer wakker werd. Maar het was helemaal mislukt, het was pluizig en lelijk en half golvend nog =S,. (dit waarschijnlijk omdat het TE lang is; voor de mensen die mijn vorige topic niet gelezen hebben, mijn haar is tot me billen) en heb ik het snel gestylt met mn oude (kappote) styltang.
Dus ik heb gister een nieuwe styltang gekocht van Remington en het bevalt me tot nu toe erg goed, natuurlijk is het niet heeeell goed te beoordelen als je haar al styl is, maar het geeft een erg mooie glas en het maakt je haar niet pluizig! (je hoeft het ook niet stelkens weer te stylen ofzo, het blijft echt styl!)
maar nu is mijn vraag dus, weet iemand een hittebeschermende creme? ik heb 1 bij een kapperszaak gezien van het merk Aveda, hij kostte wel ¤30. het is allemaal van bioproducten,dus geen chemische shit.
Ik wil deze heel graag gaan kopen maar nu is mn vraag heeft er iemand ervaring mee? of weet iemand een goedkoper iets wat ook heel goed werkt?

ik hoor het graag… xxAniesa.

nee ik gebruik voor het stijlen een serum van john frieda! en als fohn en stijl gebruik ik mousse voor hitte van nivea!
en soms gebruik ik got 2 be , die zwarte fles voor hitte !
miss iemand anders die er ervaring mee heeft :face_with_raised_eyebrow:

@ LAPETITEFILLE_
Speciaal voor je aangepast. & thnx.
@ madel0on
Werken ze goed? en hoe duur zijn ze ong?

ja ik vind van wel, als ik mijn haar gewoon laat opdrogen zonder te stijlen etc. ziet het er altijd nog gezond uit ! maar ik heb een slag van mezelf, dus een beetje pluizig blijft het altijd wel als ik het niet stijl !

oh hoi! :d
jammer dat het wrappen niet gelukt is…
Ikzelf geloof eigenlijk niet zo in hittebeschermers… Als je wat op je hand doet, en je zet je stijltang tegen je hand, verbrand je jezelf toch net zo erg. :’)
Misschien moet je hittebeschermers gebruiken met hitte geactiveerde proteïnes? Dat zijn proteïnes (goed voor je haar! Mits je het niet te vaak gebruikt, gaat het sneller afbreken) die worden geactiveerd met de hitte, dat zeg maar werkt als een intensief haarmasker terwijl je stijlt, waardoor het stijlen opzich misschien minder schadelijk is?
Ik heb geen ervaring met de haarproducten van aveda, maar ik hoor er wel vaak goede dingen over (:

Andrelon

30 euro? Doe normaal. Ik heb er een van wella, bij brainwash gehaald. Kost 13,50 geloof ik. Ik vind het fijn spul, je hoeft het niet uit te smeren ofzo. Je hoeft het alleen maar in je haren te spuiten en klaar. Volgens de kapper was dit goede bescherming tegen de hitte van de stijltang.

Je kan het beste even naar de drogisterij gaan, even vragen, en dan krijg je een goede voor jou haartype etc.
Je hebt zo veel verschillende soorten producten, en iedereen vind een andere fijn. Maar ja, hoe duurder hoe beter. Dat kan je ook verwachten. Dus je kan beter sowieso niet 1 van 2 euro nemen, doe dan 6-7 euro.

aaaah tof Remington sleek and curl? Of welke?
Remington is echt de bom (ik verkoop ze bij de mediamarkt :stuck_out_tongue:)

Ik gebruik een natuurlijke hittebeschermend product van de Body Shop :slightly_smiling_face: Kost 11 euro en ben er voorlopig heel tevreden over.

Ik gebruik die roze van L’Oréal.