Style?

Een meisje op mijn school heeft zo’n mooie style…heel stoer vind ik zelf:
Ze draagt wijde broeken(niet te wijd, maar liever geeeen skinnys)heel soms rokjes met leggins, truien en t-shirts en haar schoenencollectie bestaat voornamelijk uit all-stars. ik vind dat echt supercool staan,en wil het zelf ook graag maar hoe krijg je dat voor elkaar? je zegt toch niet zomaar in tegen je moeder: tjaa…mam, ik vin me schoenen niet meer mooi, ik wil allstars, en ik wil ook geen skinnys meer aan!!!

Gewoon nieuwe kleren kopen?
als het mag van je moeder.
Sorry ik snap je probleem niet helemaal

je vraagt toch gewoon aan mam of je nieuwe kleding mag kopen?
Zo moeilijk is het niet.

Gewoon af en toe wat nieuws kopen? Dat is niet zo moeilijk. c:

ik zeg zo vaak: ik vind het niet meer mooi, mag ik wat nieuws. en uiteindelijk krijg je je zin vast wel. en hoppa naar de winkel toe. klaar is kees.

Gaan shoppen en dan kleren kopen die je leuk vindt.

haha. jaa dat snap ik, maar mijn kleren zijn denk ik nog geen half jaar oud, of ik moet heel hard groeien (wat niet gaat lukken, helaas) en mijn moeder vind dat allstars geen steun hebben voor je voeten EN ik heb net 2 paar schoenen nieuw!

Je kledingkast langzaam veranderen. Dus elke keer als je iets nieuws krijgt/ koopt het in die sltijl nemen!
Of je kan naar een kringloopwinkel of dingen zelf maken?

Hoe oud ben je? Want anders kan je misschien gaan werken en je geld verdienen en dus nieuwe kleren kopen?

@justsayno

jaa dankjee…dat is wel slim! :wink:

@ Rondjes
haha…is wel slim, maar ik ben 12!

+ Maar ga dat meisje niet volledig nadoen oid.

Langzaam je stijl veranderen, en draag vooral wat jij leuk vindt :slightly_smiling_face: