Styl Haar.

heey,
ik wil graag styl haar,
ik heb krullend haar.
heeft iemand een tip of meerdere tips dat je haar langer styl blijft,
er is ook een meisje bij mij op school die heeft een creme en dat smeert ze er in en dan blijft het heel lang styl.
weten jullie meschien hoe dat heet?
of hoe kan je je haar het beste stylen met een haar styler?
wel mousse er in of niet?
x

Ik stijl het altijd s avonds, zo dat je s ochtends sneller klaar bent. Buiten dat kan je er weinig aan doen om het langer steil te houden. Haar blijft nou een niet zitten zoals je wilt. :wink:

En hoe draag je je haar als je slaapt? Blijft het een beetje zitten?

up

ik ook altijd. en het blijft altijd gewoon goed zitten, los staartje erin en sochtends met borstel ff borstellen en klaar.
geen mouse erin doen. alleen beschermingscreme. en als je de zoekfunctie even gebruikt vind je nog veel meer topic over je haar stijlen

Ik denk dat ze het ge releaxt heeft, ik weet niet precies hoe het maar het is en oranje potje, maar het is heel sleecht voor je haar!
je kunt beter gewoomn 3x in de week goeed stylen,
maar je hebt mild,gewoon,extreem voor elk haartype
x

je kant het ook permanent laten straighten bij de kapper.

jep,heb ik vaker over gehoord :slightly_smiling_face:
hoeveel kost dat ongeveer ?

Ik weet dat ik nu echt irritant ben, maar: Stijlen is hardstikke slecht voor je haar. En krullen zijn ook heel mooi. Kijk anders op deze site: www.naturallycurly.com.

En als je het toch stijl wilt, staan er volgens mij ook nog straightening tips op.

dat mislukt heel vaak & je haar gaat er dood aan.
Oh en als je heel veel krullen hebt, krijg je krullen uitgroei zegmaar.

Je kan het beter gewoon stijlen, ik doe dat ook altijd avond van te voren, laat m’n haar gewoon los 's nachts en dan is het de volgende dag stijl / licht golvend.

wtf
volgensmij kan je daar echt nietaan dood gaan hoor x]

ze heeft het over je haar
maar je haar is al dood. haar is niet levend.

ja hehe ik bedoelde het dus ook niet letterlijk, maar gewoon dat je haar er niet echt mooier van wordt :wink:

hier ben ik ook wel benieuwd naar hoe hou je je haar snachts stijl ik hoor van heel veel dat ze het 1x in 2 dagen stijlen o.o bij mij is het echt ochtend meteen weer WOESH hoor XD. Ik stijl het daarom ook elke dag… (ja draai veel in me slaap)

up