Stuvia.com, makkelijk verdienen en makkelijk leren

Hoi,

Ik ben nu vierdejaars op het hbo. Voor diegene die nieuw zijn op het HBO of deze site nog niet kennen wil ik het toch graag meegeven als tip. Ik heb er namelijk zelf heel veel aan gehad met leren, maar ik verdien er ook heel makkelijk geld mee.

Stuvia.com is een site voor studenten en door studenten. Je kunt er allerlei documenten op vinden, zoals samenvattingen, oefententamens enz. Voor een klein bedrag kun je deze kopen en gebruiken bij het leren. Ik heb wel eens oefenvragen gekocht echt heel handig als je een beetje wilt weten hoe de tentamenvragen in elkaar zit. Soms heb je ook nog de mazzel dat precies dezelfde op de tentamen word gesteld. Ik zelf maak graag samenvattingen, zo leer ik het snelst en het makkelijkst. Sinds april verkoop ik drie van mijn eigen samenvattingen op stuvia en heb inmiddels al 36,25 euro verdiend.

Het is zeker de moeite waard om er eens op te kijken. Bijvoorbeeld als je een keer in de knel komt met leren kun je heel makkelijk een samenvatting kopen of een begippenlijst en deze leren. Ik wou in ieder geval jullie de site niet ontnemen. :slightly_smiling_face:

Mijn studie staat er helaas niet op, maar het is [font=Verdana]

Dat is jammer! Van mijn studie staat er ook bijna niks op. Alleen ik heb een minor psychologie gedaan en daar staat wel weer heel veel van op. Daarvan heb ik ook mijn samenvattingen geplaatst. Misschien heb je net zo als mij tijdens je minor wat aan :slightly_smiling_face:

Ik gebruik dat echt super veel. Erg handig inderdaad. :slightly_smiling_face:

https://www.stuvia.com/doc/85278/samenvatting-van-oude-examens-kunst-gemaakt-hofcultuur-moderne-cultuur-massacultuur

Oude kunstexamens, samenvatting van belangrijkste vragen. (:

Ik heb er ook wat over gehoord, erg handig! :slightly_smiling_face: