stuurt forever21 online shop naar nederland en

is er een forever21 winkel in nederland, zo ja waar : )?
x

De Europese website wel ja.

Er zijn geloof ik wel plannen voor Forever 21 in Nederland, maar dat duurt wss nog wel een tijdje. Al was de belofte in 2011 (gaat denk ik niet meer lukken)

is de europese www.forever21.com ? bedankt igg :slightly_smiling_face:

Als er /eu staat wel ja.

nee er is geen forever 21 winkel in NL, ik was deze zomer in wenen waar ik voor het eerst naar een forever 21 winkel ben geweest, de baas van daar heb ik nog even gesproken en ik vroeg of ze mischien ook in NL wouden komen omdat ik het zoon leuke winkel vond, ze zeiden: we willen nog wel graag een winkel in NL, maar op dit moment gaat het nog niet gebeuren, mischien in de toekomst! ik had gezegt dat ze het zeker moesten doen en dat Amsterdam een leuke plek daar voor was, toen moest ze lachen en zij : never say never en liep weg :wink:

Inderdaad volgensmij kan je online wel spulletjes bestellen & anders kan je er mischien op 2dehands site’s aan komen $$?

Begin dit jaar was er wel een Forever21 aangekondigd voor Amsterdam! Ze zeiden toen dat dat rond de Kerstdagen zou gebeuren maar op het moment is er niks recents meer over de te vinden dus ik denk dat het dit jaar niet komt. Maar ik denk dat er wel een winkel in Amsterdam komt binnen de 5 jaar ofzo :0

er staat steeds mijn ip is blocked

hoe kan ik naar die site ??!

www.forever21.com
en als het nu niet lukt vernieuwen of binnen 10min nog eens proberen dan lukt het wel :wink:

Er is een forever21 topic. En hier had je geen topic voor hoeven te maken.

Ik vind trouwens dat die nieuwe h&m op de dam wel weg kan gaan en een forever21 moet worden