Stupido

I’m not the type of girl to have a boyfriend. I don’t have much friends at all.
It’s just hard for me to believe in the perfect guy, after all there are enough bastards in the world.

Maybe you wonder why a Dutch girl writes in English? Well that’s because of my stress, when I have a lot of stress my mind will go think in English, I’m going to talk in English while I’m speaking Dutch what makes a lot of people more confused. For me it’s just easier to think, it makes everything more clear. And this whole story is just cause I write my troubles down so it’s out of my mind, you don’t have to read it or comment me, I just need to post it somewhere so it’s “away” for my feeling. Well for your comfort, if your interested, I’m going to say it all in Dutch just as how I see it in English in my mind.

¿

:face_with_raised_eyebrow:

dit zet me aan het denken

Ohoke.

damn, gebruik Word of je kladblok…

oke oke, dat was niet aardig van mij. maar ik snap het hele idee niet helemaal.
Denk toch dat mensen liever het lezen als het in het Nederlands er staat.

ik ga vanaf nu ook in het nederlands verder, en ik schrijf het in word. maar voor mijn gevoel is het pas weg als ik hier op die verzend knop druk.

Het is lastig te zeggen wie je echte vrienden zijn en wie je kennissen zijn, als je iemand zal vragen wie zijn vrienden zijn zal diegene er waarschijnlijk veel meer opnoemen dan wie er echt zijn vrienden zijn. Als je het mij vraagt heb ik geen echte vrienden, wel vele kennissen, sommigen zullen zelfs dicht bij vrienden komen, maar wanneer ik te veel aan mijn hoofd heb zal er niet snel iemand een luisterend oor bieden.

life’s a bitch, get used to it.

Dan hoef je zelf toch ook niet nog te bitchen?

Ik ben zowieso nooit iemand geweest die vele vrienden had, ik ben vrij op mezelf en hou mijn mening graag voor me, ik zal niet snel roddelen over iemand. Dit is vaak omdat je dan jaloers bent op diegene, ontkennen mag je maar je weet zelf wel beter.
Als je wilt gaan kijken naar iemands gebreken kun je die altijd vinden, praat liever met iemand over de goede eigenschappen of uiterlijke van anderen.

^ je hebt gelijk!

I’m not the type to get my heart broken
I’m not the type to get upset and cry
'Cause I never leave my heart open
Never hurts me to say goodbye
Relationships don’t get deep to me
Never got that whole in love thing
And someone can say they love me truly
But at the time it didn’t mean a thing

stukje songtekst waar ik mezelf heel erg in herken misschien herkennen jullie de tekst? hij is al best oud hoor.

Ja is toch van Rihanna-cry.
Herken mezelf er ook wel in ja vooral de laatste 2 zinnen.

klopt :slightly_smiling_face:

Als mensen mij vragen hoeveel vriendjes ik al heb gehad kan ik er maar een noemen, en dit was een relatie van een maand van niks. Ik ben dit jaar pas eigenlijk relaties met jongens aangegaan, wel zulke korte dat je het geen vriendjes kon noemen. Het waren scharrels.
Dit klinkt heel stom maar dit komt gewoon omdat mijn scharrels vanaf begin of achteraf niet geschikt was voor een relatie dit merkte ik duidelijk in het kennis maken en de afspraakjes die ik met hen gehad heb. Ik schrijf deze twee zinnen nu ik al verder op ben. Nu ik alles aan het uitschrijven ben besef ik me dat het wel relaties zijn geweest alleen niet de duur hebben van een echte relatie of het feit dat we nooit verder zijn gekomen op het punt van elkaar vriend en vriendin noemen.

Met de muziek van Rihanna op de achtergrond ging ik op bed liggen en dacht ik na. Mijn eerste vriendje was in de zomer vorig jaar, ik was net 17 geworden en was alleen met mijn hond bij de hondenclub op hondentrainingsweek gegaan. Daar had ik kennis gemaakt met een Christian en zijn zus, met allebei ben ik heel erg goed bevriend geraakt, maar Christian maakte ook andere gevoelens bij mij los. Een vriendin van me was continu tegen mij bezig geweest over welke jongens lekker waren en hoe ze eruit zagen. Christian had deze “looks” niet, maar het innerlijk was zo mooi dat ik ervoor viel. Ik had via MSN contact met hem en heb via MSN, hyves en sms een relatie met hem gekregen.

Echt afgesproken hadden we eigenlijk niet eens. Daar werd het dus wel tijd voor. Ik heb diverse dates met hem gedaan en na een maand vond ik hem nog steeds super aardig maar er bleef een lichamelijke afstand tussen ons en ik wist dat we niets meer als vrienden zouden worden. Ik heb de relatie met hem verbroken, ook via sms zo’n pussie was ik wel. Hij had het al zien aankomen.
Een week later ging ik met vrienden uit en leerde ik een andere jongen kennen, Kevin. De hele avond heb ik met hem gedanst en geflirt, nouja eigenlijk deed hij dit met mij want daar had ik ook geen ervaring mee.