Stuntelen als ik bij hem ben..

Hooi.
Ik vind iemand heel erg leuk, maar als ik bij hem ben. Ga ik heel raar doen, ik wordt echt zenuwachtig en als ik tegen hem praat stotter ik volgensmij een beetje en tril ik helemaal. En ik ben de heletijd bang dat ik rare dingen zeg… Normaal ben ik niet heel verlegen.
Hoe kan ik normaal tegen hem praten zonder dat ik helemaal zenuwachtig word?
X

valt niks aan te doen. als je wat ouder bent heb je er vast geen last meer van.
of zoek eens wat meer contact met jongens IN REAL he.

Ik heb geen problemen met jongens hoor, ik heb genoeg jongensvrienden…

Sommige meisjes hebben dat nu eenmaal als ze iemand leuk vinden.
Valt denk ik vrij weinig aan te doen :’)

o oke hoor! meer zelfvertrouwen hebben dan. : D

ik tril altijd vet erg :blush:

of dat kwam omdat t koud was xd

Ik heb het serieus bijna altijd koud :’)

Proberen jezelf geen druk op te leggen dat het goed moet gaan…

ik had laatst n faaal joh, zat achterop bij m op de fiets, been ging slapen, stap ik af zak ik er doorheen lag ik daar hahahahahahahaha

Dat had ik eerst ook bij mijn vriend, werd helemaal zenuwachtig als ik met hem praatte en liet alles vallen, liep overal tegenaan enzo. Laatst had ik het er met hem over en hij zei dat hij het juist heel lief en schattig vond dat ik zo onhandig werd door hem, en dat meer jongens er zo over denken! Dus geen zorgen hoor, komt allemaal wel goed haha

wat je er tegen kan doen? Geen idee anders zou ik het ook graag weten haha:P
mijn crush kwam langs en ik stond helemaal te trillen, had het heel warm en was rood:$ Hij vond het schattig(A)

Geen idee, heb ik ook. Niet dat ik zenuwachtig ben, maar ik ben gewoon lomp. Maak snel blunders en zo. En dan zeker met een jongen die ik leuk vind, komt dan denk ik toch een beetje van de zenuwen? Achja, niks aan te doen.