Stundenten leven vriend

Hallo,

Ik ben nu al een dikke maand met mijn vriend(24). Het is echt een knappe jongen dat zegt iedereen. Hij heeft ook al veel meisjes gehad voor one night stands en gewoon te kussen maar nog nooit een relatie. Hij zit door de week maandag ochtend tot vrydag middag in Tilburg want daar studeert hij. Hij woont in een huis met 7 jongen & 4 meiden als hij geld heeft gaat hij graag uit in tilburg. Ik vertrouw hem zeker maar het is een student en dus heb je altijd twijfels. Hij heeft ook een schuld van 40.000 euro van studie. En als ik vraag hoe hij dit ooit gaat oplossen zegt hij ja dat komt wel goed. Ik heb nu een relax leven ! Ik weet dat hij af en toe drugs gebruik maar ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken allemaal we hebben het erover gehad maar hij zegt dat hij het niet heel veel doet hij dealt in xtc af en toe om zo wat bij te verdienen. Wat moet ik hier allemaal van vinden ??

x

Vind je het oké?

ik weet niet of ik het oke moet vinden en of dit normaal is ?

normaal is wat jij normaal vindt. Heb je er al goed met hem over gepraat? Ik kan niet voor jou bepalen of je het goed vindt of niet. Ik kan wel mijn eigen mening geven.

Ik ben tegen harddrugs en zou denk ik niet met iemand kunnen hebben die daar in dealt om bij te verdienen. Ik vind het goed als je werkt voor je geld, en daar heb ik respect voor, niet voor illegale praktijken. Dat hij student is, is prima. Dat hij studenten dingen doet is ook prima, als hij maar niet vreemd gaat. Als hij jou het gevoel van vertrouwen kan geven (en dat gevoel is ook terecht) dan is het goed. Ik vind dat je in een relatie beide je eigen vrienden kunt hebben, op jezelf moet kunnen wonen, uit moet kunnen gaan etc. als je daarbij de ander respecteerd. Ongegeneerd flirten vind ik bv respectloos tegenover je vriend of vriendin, net als bij iemand anders in bed belanden.

nogmaals, dit is mijn mening, je moet gewoon heel goed luisteren naar je gevoel. Maar naar mijn idee draait het wel het meest om respect en vertrouwen in een serieuze en volwassen relatie.

Ja ik weet het daarom vraag ik ook eigenlijk om andere z’n mening. Dankjewel. ik respect ieder z’n mening dus zou het graag willen lezen wat iedereen z’n mening is ! x

I doont thienk iet ies ol rait

40.000 euro studieschuld? Dat is echt heel veel, om dat te halen moet je volgens mij 4 jaar lang elke maand het max bijlenen of niet? Ik zou mij daar meer zorgen over maken dan dat drugs dealen, hoe wel dat ook niet normaal is. Heeft hij niet baantje er bij?

ja hij krijgt elke maand iets van 800 euro ofz. op zaterdag en vakanties als hij thuis is werkt hij bij de post.

Studieschulden kun je gewoon op lange termijn aflossen dus voorlopig geen probleem.
En over dat uitgaan en harddrugs zou ik persoonlijk ECHT niet accepteren.

Ik zit in Tilburg zelf als student, en echt niet alle studenten zijn lopende hoeren/manhoeren hoor. Maar goed jij zegt zelf al dat hij aan drugs en one night stands doet en nooit een relatie heeft gehad, dat is zorgwekkender dat het “studentenleven”

" het is een student en dus heb je altijd twijfels." vind ik gewoon onzin, hoe hij zelf is is meer een probleem.

Want dealen in drugs is zo normaal… Nee, ik zou het niet goedkeuren. Sowieso als hij al allemaal one night stands heeft gehad, wist ik het wel.

maar het hoeft toch niet meer te zijn dat hij nog one night stands heeft of wel ? Hij heeft der wel best veel gehad. We hoeven maar opstap ofz te zijn of het is die heb ik gekust en met haar ben ik naar bed geweest. Heb ook gezegt dat hij zijn mond moet houden maar ben wel nieuwschierig wie allemaal

Als het maar niet erger wordt met drugs en meiden enzo… als hij een echte man is heeft ie iets voor je over en stopt hij… denk ik/zou ik willen als ik jou was<3 succes

Het is niet heel normaal maar zelfde als vriendjes die blowen de ene kan dr totaal niet tege en de ander boeit het niet
Zit je dr teveel mee praat er met hem over word het niet beter kies dan voor jezelf als je niet kan accepteren(als je de hele tijd piekert/ergert) hoe zn studenten leve is

ik zou dat niet goed vinden.
ik zou zou sowieso niet verder willen met iemand die in drugs deals of het gebruikt

Ik weet wel wat ik er van denk. Maar goed het gaat niet om mijn mening. Als ik het zo lees dan is meneer meer bezig met het vrije studenten leven dan echt met zijn studie. Een schuld van 40.000 is niet alleen een studieschuld. En hoe kan hij überhaupt uitgaan als hij z’n hoge schuld heeft hij zou dan al het geld dat hij in de maand overhoud op een spaarrekening moeten zetten.
En drugs dealen is echt een no no! Dat hij zelf drugs wil gaan gebruiken moet zij zelf weten al is hard drugs volgens de wet verboden. Maar dat hij ook nog eens aan andere mensen dealt vind ik te erg voor worden. Vraag jezelf af of je überhaupt wel een toekomst met deze jongen kan gaan opbouwen. Kan je bij hem stabiliteit en een goede toekomst tegemoet komen?

Haha ik herken dit zo. Al is het dan voornamelijk met zoenen. Mijn vriend was een slet, maar gelukkig hondstrouw in relaties.

Verder zou ik persoonlijk niet tegen zijn nonchalance kunnen. En drugs dealen is echt niet normaal.

Mijn vriend is ook student, gaat graag uit, maar no way dat drugs en one nightstands erbij horen.
Je moet je vriend kunnen vertrouwen en niet afvragen of hij nog met andere meisjes naar bed gaat.

Mijn vriend dealde dan niet in drugs, maar ik kreeg wel van hem te horen (heeft hij gelukkig zelf eerlijk aan mij verteld) dat hij drugs gebruikt op festivals (xtc). Ik heb aangegeven dat ik hier echt niet achter sta. En dat ik het liefst zou hebben dat hij daar mee zou stoppen. En hij heeft mij beloofd het nooit meer te gebruiken. Als jij niet achter de dingen staat die hij doet moet je hier over praten. Het is uiteindelijk wel zijn leven, maar als hij echt van jou houdt zal hij rekening met je houden en jouw mening respecteren. Succes!

Hij is niet de ware.

. ¤40.000 schulden hebben en drugs dealen is niet normaal…Dat maakt van jouw vriendje geen student, maar een crimineel.