Stukje vlees uit vagina??

Ik ben sinds 2 maanden aan de pil en heb de eerste stopweek gewoon doorgeslikt dus ben niet ongesteld geworden, vandaag ben ik dus ongesteld geworden op de 4e dag van me stopweek.
Zojuist zat ik op de wc, en dit gaat echt zóó ranzig klinken maar heb echt serieus advies nodig, ik veegde me af en zag een stukje soort van ‘vlezig bloed’ ofzo op het wc papiertje, en het was echt een paar cm ofzo, niet normale bloedpropjes die je soms hebt… ik ben nog steeds in schok dit heb ik nog nooit gehad…

Nu lees ik dingen op internet dat het een miskraam kan zijn geweest maar ik heb alleen maar veilig seks gehad en ben aan de pil… ik vind het echt super eng…

Wat is dit??? Help?

Raar ik zou het niet weten, heb het zelf ook nooit gehad. Zie dit maar als een up.

Hmm als dit vaker voorkomt zou ik misschien toch maar even naar de dokter gaan.

Gatverdamme wat een smerige titel.

maar geen idee

-

Dat is vast gewoon een bloedprop van opgedroogd bloed.

Oh dat heb ik ook wel eens sinds ik de pil slik!
Echt heel smerig maar dat er een “lapje” vlees uit komt, en dat schijnt bij meerdere vrouwen voor te komen. Het heeft ook een naam maar ik kom er even niet op.
Dus volgens mij hoef je je geen zorgen te maken (mits ik mij goed geïnformeerd heb)

Ik moest even braken van de titel.

Ik denk niet dat je je zorgen moet maken.

Echt ? :flushed:

@imaGeek, gelukkig ! Ik heb het net even opgezocht in het Engels, want dan komen er meer resultaten, en daar heet het “Uterus lining” ofzo… en dat is dus het baarmoederslijmvies…

Het ziet er alleen zooo ongelofelijk vies uit en ik was echt geschrokken maar nu weet ik iniedergeval wat eruit kwam… behhh :flushed: sorry voor de ranzigheid hehe…

Ik heb dat ook wel eens. Eerste keer dacht ik ook serieus een miskraam, maar toen ging ik hem op/in de wastafel uitpluizen en bleek het gewoon een bloedprop met slijm te zijn. Zag er enger uit dan het is in ieder geval.

Iel. Uitpluizen.

Geestelijk braken.

• Kijkt naar tomatensoep… *

Nee ik denk dat het gewoon een oud bloedpropje is ofzo. Niks om je zorgen over te maken.

Had ik in het begin ook. Het is inderdaad vlezig en geen bloedpropje. Niks aan te doen, geen zorgen. Het gaat vanzelf weg

Dat is een varkenslapje. Nee, ik denk dat ik weet wat je bedoelt en het is perfect normaal…Gewoon een deel van je baarmoederslijmvlies. Geen zorgen.

Dat is een stukje van je baarmoederslijmvlies. Dat bouwt zichzelf op gedurende de maand, en als je ongesteld wordt, wordt dat slijmvlies afgebroken, samen met het vrijgekomen eitje.
Perfect normaal dus! :slightly_smiling_face:

Dat het baarmoederslijmvlies is kan wel, ja.
Maar het kan geen eitje zijn. De pil zorgt er namelijk voor dat het eitje niet vrijkomt. Dan kan het ook niet bevrucht worden.
Het wordt dus al afgebroken in de follikel.

Hihi dankjewel biologie