Ik moest ook een stukje schrijven en heb er behoorlijk over na moeten denken haha.
Maar dit was mijn stukje:
Zes jaar geleden begon het grote avontuur. Met een nieuwe, en vooral grote tas naar [naam school], benieuwd naar wat de middelbare school voor ons in petto had. Wat was het spannend, want was iedereen groot! Bij het door de gangen lopen, was het belangrijkste doel, om maar niet voor de voeten van de ‘oudsten’ te lopen. En nu, 6 jaar later, zijn wij de oudsten en is het alweer tijd voor wat nieuws. Nieuwe mensen en vooral een nieuwe opleiding.
Toch was [naam school] een leuke school, waarvan het laatste jaar mij toch wel het meest zal bijblijven. Ondanks de vele stressmomenten, de momenten waarop alles weer eens op het laatst moest gebeuren en de frustraties die het vak Natuurkunde geregeld met zich mee bracht, hebben we er met z’n allen een gezellig jaar van gemaakt.
Volgend jaar hoop ik naar de opleiding [soort opleiding] in [plaatsnaam] te kunnen, waar ik nu al enorm naar uitkijk. Maar nu eerst nog een aantal weken stressen en duimen dat we met z’n allen gaan slagen voor ons examen. Want dan kunnen we onze carriére op [naam school] pas écht afsluiten.