Stuk van camera gebroken.

Hallo, laatst viel myn camera van de kast.
Er is een deel van de camera afgebroken. (zie foto)
Maar nu mag myn vader dat niet weten.
weet iemand een goede manier om het deel er weer mooi aan te lijmen zonder iemand het ziet? :s

http://img830.imageshack.us/img830/3561/helpb.jpg

Danku!

Is er een stuk van de flitser af? Dan zal de flitser het wel niet meer doen ben ik bang. Ik zou het maar gewoon tegen je vader zeggen, lijmen lijkt me niet echt de oplossing…

Nee dadelijk lijm je de flitser dicht xD

Is dat echt een stuk van de flitser of is dat dat stukje waar nog ‘canon’ op staat? Als het echt een stuk flitser is, is die kapot. Als het dat andere stukje is hoeft het niet heel veel uit te maken en zou je het gewoon kunnen lijmen. Probeer het zou ik zeggen.

het is het stukje waar canon staat.
alles werkt nog.

Oké, nou in dat geval kan je best proberen om het te lijmen. Denk da tje wel een beetje goede lijm nodig hebt. Pas wel op voor wat Vlientje zegt idd, dat je de flitser niet vast lijmt ofzo. Maar als je die flitser gewoon open zet en dan gaat lijmen en het laat drogenmoet het wel lukken toch? Geen idee hoe je het anders zou kunnen maken, dusja. Succes!

dit wordt een zeeeeer moeilijke opdracht voor my o:, aangezien ik heel slecht ben met netjes zijn ;p

dit wordt een zeeeeer moeilijke opdracht voor my o:, aangezien ik heel slecht ben met netjes zijn ;p

Dan moet je daar maar je best op doen, want een andere manier is er niet denk ik…

Haha, nou goed je best doen dan! ;p

ik zou het gewoon zeggen, hij komt er toch wel achter

misschien lijm je het heel lelijk en zit er overal lijm, als je vaders een beetje handig is kan hij het beter doen voor ene beter resultaat

ik denk dat je inderdaad beter kunt zeggen… als hij er later achterkomt of ziet dat je er over wilde liegen, wordt ie vast veel kwaaier…

Naja andere kant zou ik ook best heel kwaad worden als iemand mijn camera beschadigt XD

naja succes! maarja, eerlijkheid duurt het langst zeggen ze

Hij viel van de kast. Het enige wat je vader eigenlijk kan zeggen is ‘Doe eens wat voorzichtiger met je spullen.’ toch? En misschien wordt hij boos. Maar hij vind het vast ook goed dat je het dan wel eerlijk hebt verteld.
Ik zou het gewoon zeggen, misschien wil hij het wel gewoon lijmen (:
Stel je het ergste wat hij kan zeggen voor, dan kan het alleen maar meevallen!

Gelooof my o:, ze vertrouwen mij nu al met niets.
omdat alles breekt en dit en dat.