stuiterbal!!

Oke ik verveel me
dus dit slaat nergens op
Maar… ik ben een stuiterbal aan het maken!:slight_smile:
ik vind het echt cool niet dat ik ooit een stuiterbal gebruik maar toch mijn moeder kwam net aan zetten met een lelijk geel ding en een zakje steentjes of zand (daar lijkt het op)
en dat moet je dus ik dat gele ding doen en dan 10 min in het water leggen de rest van de nacht laten drogen en dan heb je een stuiterbal!
Yeee!!
ik post wel ff een foto morgen middag als die af ik
ik moet morgen namelijk melden en ik heb nog wel het eerste uur vrij dus kan ik s’morgens geen foto posten <— niet dat dat met mijn stuiterbal te maken heeft maar ik moest gewoon ff zeiken over school :slightly_smiling_face:

Omg super vet!

Snap er niks van.

hoe kun je van een stuiterbak een stuiterbal maken ik snap het niet?

ik denk dat dat gewoon een spelfout was, maar wel leuk dat je dat zelf ook kan doen, ben erg benieuwd of die is gelukt ! :grinning:

[i]ze bedoeld een diy pakketje die ik bij de action zag liggen…

2 halve mallen,
1 ding voor de inhoud

en dan maak je een stuiterbal.

ik denk dat ze dit bedoeld,
en door haar enthousiasme spelfouten maakte…[/i]

sorry bedoel inderdaad stuiterbal maar ik hou er echt kei hard van!

hahaha enthousiasme wut :grinning:

?

Aaah vet :grinning:
Wat ik altijd leuk vond is zo’n papierachtig ding, een blokje. Dat moest je in water leggen en dan werd het een handdoek!

Lekker belangrijk nieuws!

hhaha grappig.

Haha ja dat was zo magisch altijd!
Ik vind het leuk dat er nog mensen zijn die om een stuiterbal zo enthousiast kunnen zijn. Veel plezier ermee haha en ik ben benieuwd naar de foto’s.

oh sorry hoor XJEAMY
ik wilde het alleen aan de anderen duidelijk maken,
en mijn spelling is idd niet altijd foutloos,
maar ik denk wel dat iedereen me begreep.

omg hij is echt super vet geworden de bovenkant is een beetje verpest want ik had hem er tevoeg uitgehaald maar vanmiddag foto’s en zet ze er vanavond op moet nu dansen

cool!

hahah vet

heb je het van de action:D?
ik wil er dan ook 1!

Je had ook van die boompjes, die je in het water moest doen. Dan kwamen er pluisjes uit :'D

ja maar van waar zijn ze? XD

het stuiterbal maak ding :slightly_smiling_face:
is idd van de action maar ik kan de foto’s morgen pas plaatsen omdat mijn lieve broertje mijn kabeltje gejat heeft:(

het is niet lullig bedoeld ofzo vond het alleen een beetje ironisch dat je commentaar geeft op andermans schrijven terwijl je zelf ook fouten maakt.