'Stug' Maagdenvlies

Hee meiden ik ben al een tijdje samen met mijn vriend 4/5 maanden
en we zijn al wat verder gegaan, nou wou ik nooit dat hij mij vingerde want het heeft altijd pijn gedaan.
Gisteren hebben we het geprobeerd maar het doet gewoon zo veel pijn.

Al aan het begin, dus waarschijnlijk heeft dat te maken met mijn maagdenvlies?! Teminste dat denk ik, ik denk dus dat mijne heel ‘stug’ is… Is er een manier om dit soepeler te maken… Want het is super irritand als ik opgewonden ben

Goddamn BARRELS!

Ik heb nog nooit gehoord van een stug maagden vlies. Zeker omdat het maagdenvlies geen vlies is maar een randje. Ik denk eerder aan vaginisme, maar dat kan ook wel weer te extreem zijn, zoek er eens iets overop! :slight_smile:

Denk je dat het in een keer lekker is? Fout
je maagdenvlies word uitgetrokken als er een penis in zit. dit doet natuurlijk zeer als dit de eerste keer is. hoe vaker je seks zou hebben hoe “wijder” “soepeler in jou geval” je maagdenvlies word.

Nee, dit zou het probleem niet zijn. Waarschijnlijk door de (verkeerde?) bewegingen. Dit is heel vervelend natuurlijk, maar als je nou eerst seks hebt, dan breekt je maagdenvlies vanzelf. Misschien heb je er dan minder last van? Zo niet, dan misschien even een bezoekje langs de huisarts :wink:

Waarschijnlijk bedoeld ze dik. Mijn huisarts noemde het ook de ene keer stug en de andere keer dik. :’)

OT Het zou best kunnen. Als je het echt direct wil weten, naar de huisarts gaan =)