Stug haar.

Hee !
Ik heb een klein probleempje. :slightly_smiling_face:
Ik heb best wel stug haar en ik ben altijd jaloers op die mensen met dat hele zachte haar…
enig idee hoe ik het heel zacht kan krijgen ? :slightly_smiling_face:

Goede producten gebruiken.
Conditioner zorgt ervoor dat het haar gladder wordt.

wat voor producten dan ?
en ik heb wel conditioner…
maar dat krijg ik er echt heel slecht uit Dx

biosilk shampoo (kun je krijgen bij de douglas) is heel goed. kost wel wat, maar dan heb je ook goed spul. moet je even aan een verkoopster vragen welke soort het beste bij je haar past :]

Ook serum gebruiken , maakt het haar ook zacht! En misschien 1 keer in de week een maskertje doen!
Wel een voordeel dat je stug haar hebt, als je krullen wilt maken blijft het mooi lang zitten hahaha ;p

okee ty :grinning:

Heel goed uitspoelen, dat helpt ook. Ik had eerst een douchekop met weinig druk, en aangezien ik weinig tijd heb 's ochtends douche ik niet erg lang. Nu hebben we een nieuwe met een hele sterke straal, en mijn haar is veel schoner en zachter.

En ik weet niet of je het dagelijks lang föhnt of een stijl- of krultang gebruikt? Je haar wordt er ook niet blij van als je dat te vaak doet, dan word het ook droog. Daar kan je wel speciale crème of iets dergelijks voor halen, had ik nog een keer aan een vriendin van me gegeven die vaak een stijltang gebruikt.

Ik ben juist jaloers op mensen met stug haar! Ik had dat vroeger namelijk, maar op de Ă©Ă©n of andere manier is het opeens heel zacht geworden. Stug haar ziet er vaak wilder, volumineuzer etc uit.

^ maar ook droger, piekeriger en ongezonder. geef mij jou haar dan maar! hih.