Stufi gescheiden ouders

Vraagjes over Stufi die ik niet op de site van de IB groep kan vinden (wat vast aan mij ligt hoor want het zal er vast wel staan.)

• Wanneer je ouders gescheiden zijn krijgt een van je ouders eenoudertoeslag. Wanneer je uit huis woont en uitwonende stufi krijgt krijgt je vader/moeder die eenoudertoeslag dan nog?
  • Ik hoorde van iemand dat je een speciale beurs kunt krijgen als je ouders gescheiden zijn. Hoe geef je je daar voor op en hoeveel is dat ongeveer?

Dankjewel alvast!

(Sorry als het ergens heel duidelijk op de site van de IB groep staat of als er al een topic over is. Maar ik heb de zoekmachine gebruikt en de site van de IB groep een uur doorgespit.)

Er is wel een mogelijkheid tot het krijgen van een extra beurs wann je ouders uit elkaar zijn. Hangt wel af van wat de ouder verdiend die je studie betaald, wat de hoogte van de eventuele alimentatie is, of je broers en zussen hebt die ook opleiding doen, etc. Ik kan je verder niet echt helpen… :blush:

Super bedankt :slightly_smiling_face: Ik weet in ieder geval iets meer :slightly_smiling_face:

Dit al gelezen? http://ib-groep.nl/partic…ing/aanvullende_beurs.asp

Ja, heb ik ook wel veel aan. Mijn vader heeft namelijk de spaarrekeningen van mij en mijn zusje geplunderd toen ze uit elkaar gingen…stond aardig wat op. Heb nu dus bijna zo goed als niks =\