Hoi hoi…
Het einde van het eerste schooljaar begint te naderen, en het aantal benodigde studiepunten begint uit het zicht te raken.
Momenteel zit ik in mijn 1e jaar van International Business and Languages. Vond dit met de keuze voor een HBO-studie het meest interessant lijken.
Nu was afgelopen jaar niet zonder horten of stoten. Ik haalde tentamens vaak niet in één keer en begon in te zien dat het vak ‘bedrijfseconomie’ me ook totaal niet lag.
Ik zit nu op de grens van het aantal punten dat ik mag missen, namelijk 8. Dat betekent dat ik aankomend blok dus alles zal moeten halen om überhaupt over te kunnen.
Nu zie ik hier niet eens het grootste probleem in, want mocht ik er vol voor gaan, zal dit zeker haalbaar zijn.
Maar dan?! Dan ben ik over naar het 2e jaar, en zal ik het alsnog moeten herkansen om mijn P te kunnen halen. Ik heb daar wel zodanig weinig vertrouwen in, dat ik met zo ontzettend vragen in mijn hoofd zit.
Is dit wel wat ik echt wil?
Wat doe je nou het liefste?
Nou, en als ik dáar dan weer een antwoord op zou moeten geven zou het zijn: visagie, hairstyling etc.
Maar goed waar kan ik dan terecht? Hoe zit het met mijn stufi? Etc etc…
Zijn er misschien nog andere meiden die misschien een beetje in het zelfde schuitje zitten als ik, of evt. tips hebben mbt mijn interesses in een visagie opleiding?