studielink vraaaaag

okee ik ben geslaagd en nou moet je ook je cijfers invullen maar welke cijfers bedoelen ze je centraal examen cijfers of wat je nu gemid dus staat? en je hoeft toch alleen maar een cijferlijst op te sturen als je aan een loting meedoet?

up

Gefeliciteerd. Ik heb geen idee, dus up voor jou.

dankjeweeel

Gefeliciteerd! Je moet je eindcijfers invullen, het gemiddelde dus van je centraal examens en je schoolexamens. Als ze om je cijfers vragen, moet je altijd de eindcijfers gebruiken.

Over de loting weet ik niks, hangt volgens mij ook af van de opleiding…

okeedankjewel!

Moet je dit altijd doen? Want ik heb ooit al wel mijn SE cijfers ingevoerd…

En ik heb ookal mijn voorlopige cijferlijst (SE&CE-cijfers) naar DUO gestuurd.

Dacht het wel! Zo is het mij uitgelegd, en voor mij moest dat ook altijd zo…

up

Je moet idd de eindcijfers van alle vakken waarin je centraal examen hebt gedaan, invoeren. Dat heb ik ook gedaan, alleen was het wel van mijn voorlopige cijferlijst, maar dat maakt toch niet veel uit? Of moet ik echt wachten totdat ik de echte cijferlijst in handen heb?

nee als je niet gaat herkanse hoeft dat niet

Dus een voorlopige cijferlijst is eigenlijk alleen voorlopig voor de mensen die gaan herkansen? Best logisch, maar nu weet ik het dus zeker.

Hoe hebben jullie dat ingevoerd? Als ik het probeer zegt 'ie dat de diploma datum niet in de toekomst mag liggen. Daar moet toch gewoon de datum van de diploma uitreiking?

^ Dit wil ik ook weten!

14juni gewoon heb ik staan maar ik bdenk me er stond de vakken waarin je examen heb gedaan en ik had ook ckv godsdienst ingevuld xD maakt dat uit? ik ga geen loting meer doen dus volgens mj maak het niet uit

Ik heb gewoon alles gedaan wat op m’n cijferlijst staat, dus ook gym en de vakken waaruit het combinatiecijfer bestaat. Zal wel niet heel veel uitmaken allemaal.

ik heb dat ook gedaan maar toen daccht ojaa er staat erboven de vakken waarin je examen heb gedaan maja dan bellen ze maar.

Als het goed is kan je dat nog aanpassen hoor! Je moet idd alleen de vakken doen waarin je centraal examen hebt gedaan.

ooo dan zal ik die andere ff weghalen maar de site is ook veranderd want die vakken stonden eral want toen de site nog anders was moest je zeggen welke vakken je allemaal had en nu staat erboven waar je eindexamen in doet …