Studielink, machtiging uitprinten twee studies?!

Hoi allemaal,

ik heb nogal een dringende vraag. Ik heb me ingeschreven voor criminologie (lotingsstudie), maar ik ben uitgeloot. Hierna heb ik me ingeschreven voor rechten. Ik moet daar nu een machtiging voor het collegegeld van uitprinten & opsturen naar de uni. Alleen ik heb mn inschrijving van criminologie nog niet ingetrokken, omdat ik nog nageplaatst kan worden. Alleen als ik nu de machtiging van het collegegeld van Rechten wil opsturen, staat er op dat ik het collegegeld van criminologie & rechten moet betalen… Ik ben bang dat ik dus straks 2 x collegegeld betaal, en ook voor een studie die ik helemaal niet volg! (Criminologie dus). HELP?! Wat moet ik doen? Studielink heeft geen telefoonnummer…

Liefs x

Dat komt doordat je het via duo moet regelen!

wanneer hoor je of je nageplaatst kan worden dan?
En voor het zelfde geld ben je nu op vakantie… Dan kan je het ook nog niet doen!
Ik hoefde trouwens niets uit te printen of op te sturen, ging allemaal digitaal bij die school? Gewoon met digi d code.

Als het goed is hoef je collegegeld maar 1x te betalen, ookal doe je meerdere studies aan dezelfde universiteit.

Ik ben ingeloot voor criminologie! Dus probleem opgelost :slightly_smiling_face: Dankjulliewel <3