studielink ??!loting?

Heeey heb even een dringend vraagje,
ik heb een brief binnen gekregen van mijn studie dat ze bij voorkeur hebben dat ik voor 1 juli alles regel op mijn studie link. Bij mijn to-do lijst staat nu nog dat ik mijn betaalgegevens moet invullen voor de lotingsstudie waarvoor ik ben aangemeld. Moet ik dit nu al doen of kan dit ook later?? Want ik ben bang dat als ik mijn betaalgegevens invoer ik dadelijk aan deze studie vastzit. ik weet dat je bij geen-lotingsstudies je betaalgegevens tot 31 aug nog kan invoeren maar vroeg me af of dit ook voor de lotingsstudies geld…
iemand een idee ?? Thanks

Als je, je op tijd uitschrijft voor de studie dan wordt er verder ook niks met die betaalgegevens gedaan, dus je kan het gewoon invullen.

weet je dat zeker? en wat is op tijd uitschrijven? voor welke datum?

^Ik heb ook voor twee studies mijn betaalgegevens ingevuld, dus ja. En voor 31 augustus.

oke thnx ! Iemand anders nog die t ook zeker weet? :slightly_smiling_face:

NO ONE?

?? wil het nu invullen bij die lotingsstudie en staat helemaal ‘’‘Ik verklaar hierbij dat de bovenstaande gegevens correct zijn en dat ik me er van bewust ben dat ik met het bevestigen (“digitaal ondertekenen”) van deze machtiging een onomkeerbare betalingsverplichting aan ga met de onderwijsinstelling’'kindaa creapy

Studielink gaat je er niet bij naaien hoor, ze hebben gewoon die gegevens op tijd nodig anders dan zou iedereen lekker gratis naar college kunnen gaan.

oke, dus ik kan nog terug als ik die lotingsstudie toch niet wil?? moet em namelijk nu bevestigen maar durf het niet haaaaha.

kan ik me hierna nog gewoon uitschrijven want dr staat dus dat ik een betalingsverplichting aanga ? :flushed:

bevestigd in de zin van betaalgegevens invoeren? en was dat toen ook loting?

wil het namelijk nu zeker weten want stond iets van voor 1 juli… maar kan het dus nergens vinden snap er geen hol van :dry:

Morgen even bellen voor de zekerheid naar DUO, maar voor 31 aug intrekken moet geen problemen opleveren lijkt me.

maar weet iemand hier of je uberhaupt nu al perse voor een LOTINGstudie je betaalgegevens moet invoeren of is dat net als bij een normale studie voor 31 augustus?

Als dit te maken heeft met studielink dan heeft het volgens mij weinig nut om duo te bellen, omdat duo niks met studielink te maken heeft. Wat je naar mijn mening het beste kunt doen is bellen naar de desbetreffende school waar jij de studie wilt volgen en hun je vraag voorleggen.

DUO heeft alles met studielink te maken. Hoe denk je dat DUO aan de informatie komt dat je een lotingsstudie wil doen?

Als je naar DUO belt, hoor je een keuzemenu; financiering hbo/wo blablabla als optie 1. Gewoon bellen naar DUO dus, ze kunnen vast helpen.

Exactooo

Ik weet het ook zeker. Ik heb me vorig jaar ingeschreven voor 2 studies en me later bij eentje uitgeschreven. Zo lang je het voor 31 augustus doet komt het goed, maar als het goed is weet je ook al eerder of je in/uit geloot bent dus dan kun je jezelf voor de zekerheid al eerder uitschrijven, mocht het nodig zijn.

Oh jeetje, wat een stress om niks. :’) Waarom zou je je bij een lotingsstudie nou weer niet kunnen uitschrijven voor 31 augustus?

Volgens mij is het invoeren van de betalingsgegevens overigens wel nodig om je inschrijving te voltooien en sta je tot die tijd officieel niet ingeschreven…