Studiekeuzestress again!

Hii!
Ik was vorig jaar ook al aan het twijfelen over mijn studiekeuze. Ik ben uiteindelijk HBO Creative Business gaan doen. Dit blijkt misschien niet helemaal voor mij te zijn. Het is niet dat ik het helemaal niets vind maar het is niet it laat maar zeggen :wink: Ik ben mij dus nu weer beetje aan het orienteren voor een andere studie op HBO-niveau. Ik vind theorie niet moeilijk en leuk om iets mee te doen en teksten schrijven ook wel leuk. Mijn vakken op de middelbare school die ik leuk vond:
-geschiedenis
-aardrijkskunde
-maatschappijleer

Alleen voor mijn gevoel zijn er voor deze vakken vooral lerarenopleidingen en dat wil ik echt niet doen :(. Dus ik vroeg mij af als jullie nog opleidingen weten die op deze vakken lijken.

Alvast bedankt :wink:

Denk vooral na over wat voor beroep je wil. Hbo is niet voor niets beroepsopleiding :innocent:

Misschien dat je naar mijn opleiding kan kijken, European Studies. Dat gaat over de politieke, economische en culturele gebieden van Europa. Zelf ben ik geen held met economie, maar die vakken kan je halverwege het tweede jaar laten vallen. Je kan het volgen in Leeuwarden, Den Haag en Maastricht.