Studiekeuze: International Studies of International Relations?

Hoi iedereen,

Ik ben druk bezig met mijn studiekeuze. Ik heb al een hoop opendagen en meeloopdagen bezocht maar keer op keer vond ik het toch maar niets. Nu viel mijn oog op enkele opleidingen van Leiden university, namelijk; Leiden university college the Hague: global challenges, International studies en international relations (internationale betrekkingen).

Nu heb ik me al aangemeld voor Leiden UC voor de opendag maar ik kan me of voor international studies of voor international relations opgeven(niet allebei). Ik vind het ontzettend jammer dat ik niet meer voor allebei de studies naar een voorlichtingsronde kan. Nu is mijn vraag welke ik het beste kan kiezen? En of iemand hier international studies, international relations (of Leiden UC) doet en of diegene misschien wat informatie wil geven. Ik heb namelijk over allebei de studies best wel wat vragen.

Het lijken me beide erg leuke studies maar ik weet niet goed welke studie het beste bij me zou passen, ik denk dat ik daarvoor de verschillen duidelijker moet hebben.

Dus voor welke studie kan ik me het beste aanmelden bij de (laatste) opendag? En wie studeert een van deze studies en kan mij helpen met mijn vragen?

Alvast bedankt!

Up!

Niemand die deze studie doet die ik een paar vraagjes kan stellen?

Ik doe international studies! Note me maar met je vragen (: