Studie switch, maar welke??! TIPS nodig!

Hoihoi!

Momenteel doe ik de opleiding muziekwetenschap aan een universiteit. Ik merk alleen dat deze opleiding te onderzoekend is en ik moet echt te veel lezen. Ik zou het enorm op prijs stellen als jullie wat opleidigen in dit topic kunnen gooien. HBO of universiteit. Hieronder een lijstje met mijn interesses en competenties:

Interesses:

• muziek
  • structureren
  • schrijven (niet wetenschappelijk)
  • inrichten/decoreren
  • ontwerpen
  • organiseren
  • koken
  • mensen helpen

Competenties:

• planningen maken en structureren
  • muziek maken
  • mensen helpen
  • origineel zijn
  • schrijven

Alvast enoooooooooooorm bedankt

x van een wanhopig meisje :cold_sweat:

Heb je de studiekeuze check van icares.nl al gedaan? Die vond ik heel fijn en gaf echt een goed beeld bij mij!

HBO Muziekmanagement? Zit in Utrecht volgens mij.
Of creatieve therapie misschien?

Creatieve therapie zat ik al aan te denken inderaad! En thanks voor de site Everglow!

Need more suggestions :upside_down_face:

up

upje

Alsjeblieft, iemand? :cold_sweat: :flushed:

Interieurarchitectuur? Omdat je graag ontwerpt en decoreert mss.

In diezelfde richting misschien industriële vormgeving.

De test van icares inderdaad. Die raad ik iedereen aan.

De test heeft helaas niet veel geholpen… Nog ideeën?

Creatieve therapie dacht ik gelijk aan! En dan de muziekrichting kiezen.
Het past niet helemaal in je rijtje, maar weleens aan logopedie gedacht? Ik ken namelijk toevallig een aantal mensen, die van muziek maken en zingen houden en voor de opleiding logopedie hebben gekozen.

Misschien is de HBO opleiding Commerciële Economie - International Event, Music and Entertainment Studies. Ik ken iemand die de opleiding doet, je combineert je eigen creativiteit met management, door bijvoorbeeld evenementen te organiseren, manager te worden bij een band, etc. Eigenlijk alles in de entertainment branche :slightly_smiling_face:

Goeie! Die opleiding heb je ook in de communicatie variant: “Communicatie - International Event, Music and Entertainment Studies”.

Of grafische vormgeving, lifestyle studies, architect misschien?