Studie keuze STRESS! Help!? Bouwkunde of Hotelschool

Studie
  • Hotelschool Den Haag
  • Bouwkunde TU Delft

0 stemmers

Hoi!
Momenteel zit ik nogal met een probleem, ik kan namelijk niet kiezen tussen de bovengenoemde studies: Bouwkunde en de Hotelschool.
Ik realiseer me dat ze ontzettend uiteenlopend zijn, maar mocht je een voorkeur hebben, een van deze studies hebben gedaan of iemand kennen die het doet of gewoon je mening willen geven, het is allemaal heel erg welkom!
Ik twijfel dus enorm tussen Bouwkunde aan de TU Delft, wat me erg leuk lijkt. Creatief en technisch, en Delft is daarnaast natuurlijk ook een ├ęchte studente stad.
Maar aan de andere kant staat de Hotelschool in Den Haag, wat mij ook erg leuk lijkt. De toelating was erg lastig (wat voor Bouwkunde niet per se het geval is) en daarom overweeg ik het onder andere ook om wel gewoon te gaan proberen.
Maar ik wil nu echt graag de goede keus maken en niet stoppen met mijn studie, aangezien ik al 2 tussenjaren achter de rug heb en binnenkort twintig wordt en er nu gewoon echt voor wil gaan.
Laat me weten wat je denkt, alles is welkom!!
Heel erg bedankt en liefs x

Ehm tsja, ik denk dat je dit toch helemaal zelf moet beslissen. Wij kunnen wel onze mening gaan geven, maar wat heb je eraan. Iedereen vindt iets anders leuk, interessant of belangrijk. Maar als je het toch wilt weten, mij lijkt TU Bouwkunde leuk. Puur omdat mij de hotelschool helemaal niets lijkt, maar zoals ik al zei daar heb je niets aan. Succes met je beslissing, weet hoe lastig het kan zijn. Je kan beter meeloopdagen en opendagen bezoeken dat zegt vaak een hoop meer!

Als je jezelf over 20 jaar probeert te zien, wat voor baan zie je jezelf dan doen? Zie je jezelf gebouwen ontwerpen of een hotel/restaurant runnen?