Studeren in Zwolle

Is er nog iemand die gaat studeren in Zwolle? Zo ja, welke studie?

Ik zelf heb mij ingeschreven voor SPH. Alleen moet ik nog even mijn OA diploma halen. :hammer:

Yes, communicatie op het Windesheim.

heb jij toevallig ook die studiekeuzetest moeten doen en een studiekeuzestartgesprek gehad? zoja, heb jij daar ooit nog wat van gehoord?

Ja ik heb die test gedaan! Kreeg er een mailtje van ofzo, nadat ik me had ingeschreven.

pabo! Maar zit al in mijn laatste jaar :wink:

Ik heb het gesprek pas in juni… maar je bent sowieso al aangenomen hoor haha, dat gesprek is alleen maar om te kijken of je wel weet wat de studie inhoudt en je te adviseren of het iets voor je is, zodat je je misschien nog kunt bedenken. Ik moest een toelatingsexamen wiskunde doen omdat ik geen wiskunde in m’n pakket heb, nadat ik hem gehaald had kreeg ik een mail met ‘welkom tot de opleiding, we zien je in september!’. Dus dat gesprek is zwaar overbodig maar het is sinds dit jaar verplicht (:

Ja, ik! Pedagogiek (:

Nog iemand die MWD gaat doen? Of die het al doet en ik evt. wat vragen kan stellen

Jaaaa ik! Journalistiek op het Windesheim.
Ik hoor midden july of ik definitief ben ingeloot. Maar op de site van alle lotingstudies zag ik dat er 200 aanmeldingen waren en er zijn 250 plaats, dus heel veel zorgen maak ik me niet meer. :stuck_out_tongue:

Hoi meiden,

Is er iemand die studeert aan het Windesheim, en wie ik even mag noten om wat te vragen?