Studeren in Zwolle 2014

Wie gaat er straks ook studeren in Zwolle?
Ik ga SPH studeren.
Maar eerst is het nog de bedoeling om de stad zwolle te ontdekken natuurlijk met een bruisweek!
Wie van jullie gaat daar ook heen? Wil graag al wat mensen leren kennen, ga namelijk helemaal alleen heen!
Ben erg benieuwd hoe de bruisweek zal zijn! Wie is er bekend mee?
Let me knowwww
:slightly_smiling_face:)

Zwolle is wel cool hoorrr, ik ga persoonlijk naar hilversum volgend jaar maar alsnog.

Ik ga nu naar het 2e jaar van het MBO in Zwolle. Ik vind het een leuke stad, en vorig jaar met de bruisweken zijn er hier en daar best leuke dingen over de stad verteld.

Ik ga naar bruisweek! :slightly_smiling_face:

Wat leuk! Ga je ook alleen heen? Wat ga je studeren dan ?

Nee ik ga met een vriendin, maar we doen het vooral om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ga pedagogiek studeren!

Gezellig, is altijd fijner als je al iemand kent!
Pedagogiek leek mij ook een leuke studie, maar ben toch voor sph gegaan :slightly_smiling_face:

Note me anders maar!

Ik heb dat volgens mij gedaan haha begrijp er niet zoveel van!

Ik ga HBO rechten studeren in Zwolle. Meer mensen die dat gaan doen? :slightly_smiling_face:

Ga je ook naar de bruisweek? :grinning:

Ik ga ook in Zwolle studeren, communicatie :slightly_smiling_face: Maar ik ga niet naar bruisweek

Ik ga Journalistiek studeren in Zwolle! :slightly_smiling_face:

Haha nee sorry :frowning_face:(.

Je een hele goede vriendin van mij!
Wat leuk misschien kom je bij haar in de klas ofzo

Okee leuk! Hoe heet ze?

Zijn er anders nog mensen die geen rechten gaan doen, maar wel mee op kamp gaan naar Heeg? :grinning: Ik heb het programmaboekje gevonden op de facebookpagina! Nog meer mensen die horen bij de ochtendgroep?

Even een upje:

Wie zie ik morgen bij het ochtendprogramma van het BMR kamp in Heeg van Windesheim? :grinning:

^ En leuk gehad op kamp?
Mijn broertje was helemaal gesloopt, haha.

Ik heb afgelopen jaar in Zwolle verpleegkunde gevolgd, maar ik ben blij dat ik daar weg ben. Windesheim heeft de boel nooit op orde, en ze lopen zo erg achter de feiten aan dat ik bijna een jaar extra moest betalen om mijn propedeuse te krijgen (ze hadden de beoordelingen niet definitief gemaakt, en dat kan niet meer als je niet meer ingeschreven staat). En een kamer zoeken is daar vrijwel niet mogelijk, en mocht je wat vinden, dan betaal je er minstens 400 euro voor ofzo.
Uitgaan daar is geen hol aan, en bruisweek vond ik al helemaal niks aan. Je mag niet drinken op het terrein, je slaapt met 200 man in een gymzaal en er worden vrijwel geen activiteiten geregeld (een fotospeurtocht waar niemand serieus aan mee deed)
Nee, Zwolle is niet mijn stad :’)

Was heel gezellig! Het jammere was dat we in tentjes sliepen van ongeveer 1,90m x 1.20 m met TWEE personen… En het was zooo ontzettend koud!

Volgende week Maandag meteen beginnen van half 1 tot half 7. Jippie…