Studeren in wageningen (2013-2014)

Hee,

Ik zat wat rond te kijken voor een HBO opleiding en mijn oog viel op diermanagement. Nou twijfel ik enorm tussen de steden Leeuwarden of Wageningen. Heeft er iemand ervaring met het studentenleven in een van deze twee steden? Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar Wageningen, omdat dat dichterbij Ede en andere grote steden is.

Of zijn er nog mensen die ook die kant op gaan in augustus/september?

Groetjes! :slightly_smiling_face:

ik woon al mn hele leven tien minuten lopen van de universiteit in wageningen, en zit in ede op school, en volgensmij stelt t studentenleven in wageningen niet zo veel voor… maar ik weet eigenlijk ook weinig van t studentenleven…

ik studeer momenteel in wageningen :slightly_smiling_face: ik vind het echt geweldig :slightly_smiling_face:

Ik kom uit Ede, en zelf vind ik Wageningen als stad niet veel voorstellen (behalve met 5 mei, haha). Ede is ook niet heeeel bijzonder, maar wel groter dan Wageningen en heeft veel faciliteiten.

En welke opleiding doe jij ? ben je ook lid van een studentenvereniging en woon je daar op kamers
Haha wat een vragen :flushed:

ik doe levensmiddelentechnologie, ik ben geen lid van een studentenvereniging (weet niet of ik dat wel wil) en ik woon op kamers :stuck_out_tongue:

en heb je meegedaan aan die introductieweek? ik vind het wel spannend om te gaan, helemaal alleen naar nieuwe stad nieuwe school en dan zomaar in een huis wonen. Heb jij gewoon een flatje ofzo gehuurt of woon je in een soort studentenhuis

ik heb meegedaan aan de introweek en het is echt aan te raden, je leert je mentorgroepje kennen en ook mensen buiten je studie. ik woon in 1 van de sterflats en ik heb het daar ook heel erg naar mijn zin (ik heb het heel erg getroffen met mijn ganggenoten :stuck_out_tongue:)