Studeren in Vlissingen

Ik vroeg me af of er meer meiden op Girlscene zitten die in Vlissingen gaat studeren.
Ik verhuis over 2 weken namelijk naar Vlissingen en ik ken echt nog niks en niemand daar ;p
Zelf ga ik HBO ICT volgen.

Zouden jullie iets kunnen vertellen over Vlissingen, of hoe jullie het daar vinden?

Ik ga misschien in Vlissingen studeren, ik weet nog niet zeker welke studie ik wil gaan doen… (I know, ik ben er laat mee).

Maargoed, als ik heel eerlijk ben vind ik Vlissingen geen gezellige stad, het centrum is er gewoon heel ongezellig… Voor zover ik weet (ik ben niet echt bekend daar) heb je geen pleintje of markt oid waar een hoop cafés en restaurants zitten waar je gezellig wat kan eten of drinken.
Wat ik dan wel weer erg fijn vind, zeker in de zomer, is zitten op het strand of aan de boulevard, kan ik hele avonden zitten :slightly_smiling_face:

Ga je naar het HZ? -Ik heb eigenlijk geen idee of er verder nog hoge scholen zitten, tbh.

Ik heb aan de HZ mijn propedeuse gehaald. Ik vond het eigenlijk niet zo heel gezellig, maar dat kwam denk ik vooral omdat veel mensen uit mijn klas uit (de omgeving van) Vlissingen kwamen, en ik woonde er een behoorlijk eind vandaan. Daarom had ik soms een beetje het gevoel dat ik er niet zo bij hoorde of zo. Verder staat de HZ op een bedrijventerrein wat ik heel erg ongezellig vond, en Vlissingen zelf vind ik ook niet zo’n geweldige stad. Maar als je er op kamers gaat en veel met klasgenoten omgaat denk ik dat het wel heel gezellig kan zijn hoor!

Ja ik ga naar het HZ ;p
en ik verhuis ook echt naar vlissingen, iedere dag 1½ uur in de bus zie ik niet zitten…
Nja, ik ben hier ook gewend om op terrasjes met vrienden te zitten enzo, maar heb ook gehoord dat je er wel behoorlijk uit kunt gaan?
Ik heb eigenlijk echt geen idee, haha.

Jaa logisch, ik ben zolang reizen gewend, ik was vorig jaar zelfs 2,5 uur kwijt naar school hahaa. Maar ik snap dat je dat reizen niks vind. Ik heb wel ook gehoord van oud klasgenoten die in Vlissingen wonen dat je er idd erg leuk uit kan gaan! Dat zou dan wel een mooi pluspuntje zijn :slightly_smiling_face:

Ik hoop het ;p
nou, ik zal het snel genoeg zien =]

Upje

Ik woon in Vlissingen! Als ik eerlijk ben kan ik je niks vertellen over studeren hier, omdat ik zelf nog op de middelbare zit… Wel weet ik zeker dat het uitgaan hier leuk is haha. Ik vind Vlissingen een leuke stad. De boulevard is (vind ik) gezellig en aan het eind van de boulevard is een leuk plein met een hoop leuke restaurantjes en terrasjes Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Ik vind Vlissingen vreselijk! Ik voel me er nooit veilig als ik over straat loop en het is ook gewoon een hele ongezellige stad. Bij het uitgaan is er vrijwel altijd ruzie en mijn vriendinnen en ik komen er niet meer door de enge mensen die er lopen. Nee, absoluut niet mijn stad.

Overigens is de boulevard en naar mijn mening de Panta rhei erg leuk! Voor de rest kom ik er eigenlijk nooit.

Oei, dat klinkt best eng xD